Puzzel Puzzels
Jap
Artikelen: 0

Re: De grote UFO, Alien en Conspiracy topic 2005-2006

CloudedHeaven schreef:
tony schreef:jezelf voorzien van apentruukjes.
Ook dit is niet echt na gedacht, imho, want hiermee sluit je dus uit dat een ander niet het vermogen kan hebben om dmv adhoc queries zich ergens in te verdiepen, danwel te bergrijpen en wat dies nog meer zei.
Dat heb ik toch ook niet echt gezegd. Ik constateer dat alleen, omdat er elke keer met gecopieerde citaatjes gesmeten wordt.
Dat is ook mijn uiterste noodmiddel, om jouw aan je botte verstand wijs te maken dat een meteoriet, net zo goed, alle leven op aarde kan laten doen verdwijnen.

En ondanks al mijn citaten begrijp je nog steeds niet wat een meteoor is!!
Overigens ben ik het eens dat een meteoor het object is dat op dat moment door de dampkring verbrand en een staart oplicht.
Denk daar nog maar eens over na want ik ga het je niet meer vertellen.
Kite high or stay low!

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 20 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 20 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 100 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

Bekijk product

Jap

Wie weet of het volgende filmpje een ufo is of een meteoor.

http://www.untoldmysteries.com/BEST_EVER_S..._2001_LONDON.rm
Kite high or stay low!
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

tony

OK. Misschien een wat meer genuanceerder antwoord dan? En dan niet meer boos op elkaar zijn.

er worden de laatste

tijd steeds kleinere planetoïden ontdekt (wanneer ze de aarde rakelings

passeren); sommige zijn niet veel groter dan een paar meter, en dan begint

de grens met 'meteoriet' aardig te vervagen. maar de term 'meteoriet' wordt

*wel* nog steeds bij voorkeur gebruikt door de leek, in relatie tot een inslag op aarde.

dus zou er ooit een planetoïde inslaan, dan zou je wat algemener kunnen spreken van een reuzenmeteoriet.

Maar ik blijf erbij, dat er een classificatie bestaat tussen meteorieten en kometen, net zoals dat bij planeten het geval is. En dat een meteoriet niet in aanmerking komt gezien zijn geringe omvang.

Ik had overigens al mn excuus aangeboden, Jap. :wink:
Jap

Inderdaad worden grote meteoroïde, planetoïden of astroïden genoemd maar waar de grens ligt kan niemand ons vertellen.

In princiepe zijn ze alle drie onder alle omstandigheden goed.

In alle drie de gevallen noemen we, het geen wat overblijft na de tocht door de dampkring, een meteoriet.

Sterker nog een meteoroïde kan ook afkomstig zijn van een komeet :roll:

Maar een komeet is natuurlijk geen meteoroïde.

Maar het zou me niet verbasen als het geen wat er overblijft van een komeet na de dampkring ook een meteoriet zou worden genoemd.

(mochten we dit overleven uiteraard :wink: )
Kite high or stay low!
tony

Jap schreef:Inderdaad worden grote meteoroïde, planetoïden of astroïden genoemd maar waar de grens ligt kan niemand ons vertellen.

In princiepe zijn ze alle drie onder alle omstandigheden goed.

In alle drie de gevallen noemen we, het geen wat overblijft na de tocht door de dampkring, een meteoriet.

Sterker nog een meteoroïde kan ook afkomstig zijn van een komeet :roll:

Maar een komeet is natuurlijk geen meteoroïde.

Maar het zou me niet verbasen als het geen wat er overblijft van een komeet na de dampkring ook een meteoriet zou worden genoemd.

(mochten we dit overleven uiteraard  :wink: )
De meeste meteoren zijn zelfs afkomstig van kometen.

De bekende meteorenregen "de Perseiden" die zijn maximum bereikt tussen 11 en 13 augustus is afkomstig van de komeet Swift-Tuttle.

De leoniden komen van de komeet P/Tempel-Tuttle die actief zijn tussen 14 en 21 november.

Meestal lijken deze meteoren vanuit 1 punt te komen.
Jap

het zijn geen meteoren maar meteorïden, meteoren zijn de lichtverschijnselen die je ziet als een meteorïde de dampkring inkomt.

Zie de defenitie voor meteoor. Een regenboog of een bliksem is ook een meteoor.
Kite high or stay low!
bazzz

Misschien is er op de bodem van de atlantisce oceaan nog wel intelligenter leven dan wij, dus waarom zou je niet eerst de aarde ontdekken ipv de ruimte :roll:
Jap

Misschien is er op de bodem van de atlantisce oceaan nog wel intelligenter leven dan wij, dus waarom zou je niet eerst de aarde ontdekken ipv de ruimte :roll:
Tja waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Ik durf wel te stellen dat de waarschijnlijkheid van Inteligenter leven dan het onze, niet op aarde is te vinden en ontelbaar veel opties zijn er wel in het universum.

Zo kan je ook stellen, waarom zouden we dingen ontdekken terwijl het enige wat we nodig hebben, voedsel onderdak en liefde is, de rest is bijzaak en dus totaal onbelangrijk.

Waren de holbewoners minder gelukkig dan we nu zijn?

Ik denk van niet, eerder andersom.
Kite high or stay low!
Deepsilence80s

Een leugendetector bekijkt of je liegt of niet, niet of je ook de echte waarheid spreekt.

Als jij heilig van overtuigd bent dat je ontvoerd bent door aliens, terwijl dat niet het geval is, zul je eenvoudig door de leugendetector komen. Jij spreekt tenslotte voor jezelf de waarheid.

Een leugendetector kijkt naar de pupilgrootte en bewegingen, hartslag, bloeddruk, ademhaling, transpiratie.. etc. Als jij ergens van overtuigd bent dan zul je voor jouw gevoel niet liegen en dus ook niet anders reageren
Wel dat is op de dag van vandaag toch ook al bedriegbaar? Je weet van die freaks , oefening baart kunst?[/quote]
Sometimes life on Earth is just the same as life on Jupiter.
Jap

Kite high or stay low!
luc1f3rz

ik zou de video niet kijken, zonde van je tijd...

zwart wit camera met licht vlekjes, nou dat zegt natuurlijk helemaal niets!
OneStone

Wat olie op het vuur, op de onderstaande web-site staan heel wat UFO, Alien en Conspiracies, informatie.

Ben verbaast dat deze in dit forum/topic nog niet was genoemd. Zelf vond ik het heel interessant leesvoer i.i.g. een regelrechte eye-opener!

Kost wat tijd om er doorheen te worstelen en je moet goed Engels kunnen maar is voor de liefhebbers ZEKER de moeite waard en waarschijnlijk een bron voor meer forum discusies.

Veel plezier!

http://www.violations.org.uk/
Rick

luc1f3rz schreef:ik zou de video niet kijken, zonde van je tijd...

zwart wit camera met licht vlekjes, nou dat zegt natuurlijk helemaal niets!
Zwaar gelul dit, het is echt niet alleen een zwart wit camera met licht vlekjes.

vooral het stukje met de duizenden "dingen" die later het heelal in gaan en waarvan nasa na lang zwijgen zegt dat het ijs is, is duidelijk intelligent en niet van aarde...

zeer goede film, aanrader
....en God zei:"Laten WE de mensen schapen naar ONS evenbeeld.

Zoals WIJ er uit zien."

-2000 jaar geleden, de Bijbel-
Animus

case for nasa ufo's is een gelijksoortige docu en ook erg interesant.

hier nog wat astronauten die beweren dat ufo's ET zijn en dat de bevolking niks verteld wordt.http://video.google.com/videoplay?docid ... q=nasa+ufo

ik denk dat als je de interviews van steven greer gezien hebt en bovenstaande links je haast niet meer kan ontkennen dat ET onze planeet mogelijk kunnen bezoeken.zoveel getuigenissen

ik bedoel kom op er worden mensen in de VS de doodstraf opgelegd op basis van ooggetuigen.

ondanks al die getuigenissen en docu's ben ik niet overtuigd van dat aliens onze aarde bezoeken maar ik geloof wel heel erg in de mogelijkheid.

ik wordt er alleen soms zo ziek van dat er geen concreet bewijs is ik denk dat ik nu al 30 docu's gezien heb over dit onderwerp maar niks waar je echt wat aan hebt.

we zouden eigenlijk met ze allen met 5000 mensen naar area 51 moeten gaan en daar hand in hand richting de basis lopen.ze kunnen moeilijk 5000 mensen neerschieten toch!

maarja ik hoop het nog mee te maken dat het geheim onthuld wordt.
wees altijd beducht voor mensen die zeggen de waarheid te kennen, maar bewonder hen die op zoek zijn naar de waarheid.”

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 15 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 15 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk 50 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

50 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

Bekijk product

Rick

maarja ik hoop het nog mee te maken dat het geheim onthuld wordt.
Haha, als je zorgt dat je dit jaar nog heel blijft maak je het zeker mee.. ik heb zelfs mijn eigen redenen die ik liever niet vertel, dat we in Maart al niet alleen te horen krijgen van hun bestaan, maar zelfs dat we dan first contact over de hele planeet meemaken.

Maargoed, Area 51 ... dat gaat niet lukken, met 5000 man erheen wel, maar daar ligt allang niks meer, is allemaal al verplaatst.

Area 51 daar vindt je zeer waarschijnlijk wel above-top-secret vliegtuigen die zijn ontwikkeld dankzij ET-technologie, maar aliens vind je er niet meer.

Ufo's wel, maar dat zijn ufo's gemaakt door mensen en niet door aliens.

ik zeg jullie 1 ding.... MAART 2006 :wink:
....en God zei:"Laten WE de mensen schapen naar ONS evenbeeld.

Zoals WIJ er uit zien."

-2000 jaar geleden, de Bijbel-

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “💡 Theorieontwikkeling”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!