he kan iemand mij vertellen wat de eerste 15 inteligentste dieren
de mens als eerst natuurlijk
en welk 15 worden het oudst
en hoe oud worden ze
en welk dieren zijn het dan
(zijn wij die de oudsten worden??)
dank u wel
Alle mensen tot slavernij dwingen? Wereld veroveren? Heb ik iets gemist?Katten. Die begrijpen precies wat we zeggen en zijn slim genoeg om dat vooral niet te laten blijken. Ook zijn ze in staat gebleken om de wereld zonder slag of stoot te veroveren en alle mensen tot slavernij te dwingen. De genialiteit zit hem er vooral in dat wij daar niets van in de gaten hebben.
Dan mis je een kat.....Alle mensen tot slavernij dwingen? Wereld veroveren? Heb ik iets gemist?
....Heb ik iets gemist?
Haha, en jij wel?Nee, zeg ik toch: je hebt niks in de gaten.ZonnTroLL schreef:....Heb ik iets gemist?
Voor meer informatie over de intelligentie van de dolfijn (en waarom ze intelligenter zijn dan mensen) zou je de werken van Douglas Noel Adams moeten lezen.Dolfijnen zijn heel erg slim, Ik heb wel eens verhalen gehoord van mensen die beweren dat dolfijnen slimmer zijn dan mensen, maar door gebrek aan handen en vuur geen technologie kunnen ontwikkelen. Het tweede zal waar zijn maar over dat eerste kan ik niks zeggen.
Lees eens een boekje van Midas Dekkers...Vanwaar komt die informatie eigenlijk?![]()