je hebt volkomen gelijk dat je zegt dat het een vorm is van zelfbescherming
ik weet niet of je bekend bent met het borderline syndroom of persoonlijkheidsstoornis
dat heb ik met als gevole dat ik veel anders ga reageren op dingen dan ( normale mensen )
ik ga veel feller reageren en als er iets heel slecht gaat kan ik inderdaad een gevaar vormen voor mezelf en anderen
voorbeeld: voor ik naar kortenberg gegaan ben had ik een vriend de anvond dat het gedaan is geraakt ben ik in het ziekenhuis terecht geraakt met let goed op he
een gebroken teen, gekneusde rug, wonden in mijn handen van door een glazen raam te duwen, bijna gebroken rib en een blauw oog
ik had toen veel gedronken en heb een woede aanval gehad omdat mijn vriend zei dat het gedaan was tussen ons en dat kon er bij mij niet in op dat moment
mijn vriend heeft toen geen vinger naar mij uitgestoken
alle verwondingen waren door mezelf op een of andere manier aangebracht
heb hem ook bedreigd, en het feit dat ik zo deed is omdat ik gedronken had
als mensen zoals ik veel alcohol gebruiken is het niet vreemd dat ze dit gedrag gaan vertonen
je weet niet meer wat je doet en hebt geen controle
als je zo een moment hebt dat je niet gedronken hebt ga je jezelf verwonden om zo'n dingen eigenlijk te vermijden
je moet nu ook niet denken van alle wa zegt die hier allemaal
deze site is voor mij een uitweg om mensen mijn ervaring mee te delen zonder mezelf te moeten vertonen of face to face iets te zeggen
ik kan anoniem blijven en dat maakt het gemakkelijk
ik hoop dat iemand er iets mee is
Puzzels