Puzzel Puzzels
Original
Artikelen: 0
Berichten: 254
Lid geworden op: za 07 jan 2006, 20:35

Re: Jan van de Velde: erelid

jeetje das een aardige prestatie.


wat zou het record zijn in the guinness book of records betreffende het aantal zinvolle posts in een half jaar/4 maanden oid? Misschien bestaan er nog geen 'records' van?

't zou wel mooi zijn om hiermee aan te komen zetten bij de makers van Guinness.

ik zal even kijken of je je daarvoor aan kunt melden.

ads

Steun Sciencetalk Epson EcoTank ET-2860 - All-in-One Inkttank Printer- Zwart

Epson EcoTank ET-2860 - All-in-One Inkttank Printer- Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech M500s - Muis - Kabelgebonden - Optisch Zwart

Logitech M500s - Muis - Kabelgebonden - Optisch Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech M705 - Draadloze Marathon Muis - USB - Rechtshandig - Grijs

Logitech M705 - Draadloze Marathon Muis - USB - Rechtshandig - Grijs

Bekijk product

Gebruikersavatar
Sophia?
Artikelen: 0
Berichten: 323
Lid geworden op: vr 09 sep 2005, 12:45

Re: Jan van de Velde: erelid

Gefeliciteerd Jan!


Wat ik mij nu afvraag, met een gemiddelde van 22 (goed opgebouwde) posts per dag: Hoeveel tijd breng jij wel niet per dag op dit forum door?
"You're really full of yourself, aren't you?"

"Yeah. I like that about me."

- U Turn
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
Ger
Artikelen: 0
Berichten: 17.675
Lid geworden op: di 18 okt 2005, 09:51

Re: Jan van de Velde: erelid

Veel denk ik :roll:

Kunnen we een poll van maken. Ik gok op 5 minuten per post, dus ruim 2uur. Dan nog het lezen erbij, dus dan wordt het een uur of 3.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Gebruikersavatar
Sophia?
Artikelen: 0
Berichten: 323
Lid geworden op: vr 09 sep 2005, 12:45

Re: Jan van de Velde: erelid

Ik wou dat ik zoveel vrije tijd had :roll:

Ik ben benieuwd naar het antwoord van de koning zelf...
"You're really full of yourself, aren't you?"

"Yeah. I like that about me."

- U Turn
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: Jan van de Velde: erelid

Naar schatting netto een uurtje of 5 per dag, inclusief peinzen, googlen, rekenen, schetsen, paint-tekenen, kopiëren, plakken en alles wat erbij hoort.


Ik doe inderdaad al maanden weinig anders meer in mijn vrije tijd. Ik vind dit wel lollig, en bovendien leerzaam.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
made in flanders
Artikelen: 0
Berichten: 1.086
Lid geworden op: do 18 nov 2004, 20:39

Re: Jan van de Velde: erelid

woooooooooow,

ik zit misschien maar max een klein half uurtje op het forum per dag.

Maarja, ik reken dan ook niets uit en zoek vrij weinig op, omdat ik stukken minder weet dan jij.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
Gebruikersavatar
Bas
Artikelen: 0
Berichten: 824
Lid geworden op: do 09 sep 2004, 21:53

Re: Jan van de Velde: erelid

Naar schatting netto een uurtje of 5 per dag
Ja, zo kan ik het ook.. :roll: :wink:
Ik wou dat ik een elektron was, dan kon ik altijd paren
Gebruikersavatar
Brinx
Lorentziaan
Artikelen: 0
Berichten: 1.433
Lid geworden op: di 23 aug 2005, 11:47

Re: Jan van de Velde: erelid

Made in Flanders: Daar noem je juist twee activiteiten die je helpen om meer te weten te komen. :roll:
Gebruikersavatar
made in flanders
Artikelen: 0
Berichten: 1.086
Lid geworden op: do 18 nov 2004, 20:39

Re: Jan van de Velde: erelid

Maarja, voor mij opzoeken is meestal die vraag stellen op wetenschapforum, maar daar dit al gebeurd is kan ik dat niet meer. Ik heb wel een mooie collectie boeken achter mij (boekenkast) maar daar zijn vele dingen te simpel uitgelegd (dus geen vele berekeningen) en ik twijfel ook of alles wel even juist is. En via internet zoeken vind ik ook riskant, de juistheid is niet altijd in te schatten. Ik moest bijvoorbeeld eens opzoeken hoeveel zussen Napoleon heeft gehad, ik ben op het internet en in boeken zo ongeveer alle getallen tegenkomen tussen 3 en 20.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
Gebruikersavatar
Napoleon Dynamite
Artikelen: 0
Berichten: 778
Lid geworden op: di 29 mar 2005, 11:14

Re: Jan van de Velde: erelid

Hoeveel zussen Napoleon heeft gehad, ik ben op het internet en in boeken zo ongeveer alle getallen tegenkomen tussen 3 en 20.


Ik heb er maar ééntje hoor :wink:
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: Jan van de Velde: erelid

made in flanders schreef:Hoeveel zussen Napoleon heeft gehad, ik ben op het internet en in boeken zo ongeveer alle getallen tegenkomen tussen 3 en 20.


Ik heb er maar ééntje hoor :wink:


De rest is ontploft, dus dat Made in Flanders alles tussen 3 en 20 vindt is verklaarbaar aan de hand van het tijdstip waarop zijn artikeltjes geschreven zijn. Het aantal zou een in de tijd dalende lijn moeten vertonen....... :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
Jan van de Velde
Artikelen: 0
Berichten: 51.342
Lid geworden op: di 11 okt 2005, 20:46

Re: Jan van de Velde: erelid

Dank voor alle hulde en blijken van waardering.


De feestslingers mogen nu wel weer terug in de doos en naar de zolder. :roll:


over tot de orde van de dag, samen wijzer worden 8)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Gebruikersavatar
Elmo
Artikelen: 0
Berichten: 3.437
Lid geworden op: ma 27 okt 2003, 13:47

Re: Jan van de Velde: erelid

Om later nog terug te kunnen zien:


Afbeelding


Dit was het ere-avatar dat het moderator-team voor Jan gemaakt had.
Never underestimate the predictability of stupidity...
Gebruikersavatar
rodeo.be
Artikelen: 0
Berichten: 647
Lid geworden op: do 10 feb 2005, 20:37

Re: Jan van de Velde: erelid

Elmo schreef:Om later nog terug te kunnen zien:


Afbeelding


Dit was het ere-avatar dat het moderator-team voor Jan gemaakt had.
8) nu nog als PNG opslaan, en het is in orde :roll: (JPG is best voor foto's, PNG beter voor in paint gemaakte dingen)


Felicitaties aan Jan :wink:
???

ads

Steun Sciencetalk Sakura Basic Set 3 Gelpennen Zuiver Wit Fijn/Medium/Dik

Sakura Basic Set 3 Gelpennen Zuiver Wit Fijn/Medium/Dik

Bekijk product

Steun Sciencetalk Kobo Libra Colour - E-reader - 7 inch kleurenscherm - 32GB - Luisterboeken - Zwart

Kobo Libra Colour - E-reader - 7 inch kleurenscherm - 32GB - Luisterboeken - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Casio fx-82NL rekenmachine - wetenschappelijke rekenmachine - voor de middelbare school

Casio fx-82NL rekenmachine - wetenschappelijke rekenmachine - voor de middelbare school

Bekijk product

Gebruikersavatar
Phillip
Artikelen: 0
Berichten: 588
Lid geworden op: zo 14 aug 2005, 17:30

Re: Jan van de Velde: erelid

beste Jan, mag uw "veld" (lees: wijsheid; bedenkingen;enz... kortom alles wat zit in uw hoofd) nog meer uitgebreid worden :wink:

en moogt er géén plaats meer zijn ( wat belange nog niet het geval is :roll: ) maar toch, deel het met de mede-forumleden :wink: kan goed van pas komen.


:D proficiaat


phillip 8)
Wie zoekt, die vindt... waar een wil is, is een weg en op een dag.... we find the final frontier!

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “ℹ️ Over dit forum”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!