minder stabiel dan......?peterA schreef:Je omzeilt de essentie,je vergelijkt appelen met peren,het gaat hier in deze discussie om een "universeel" gegeven,de aarde is daar maar een miniem en uitzonderlijk onderdeel van ,van dat universum, dus kun je die niet als referentie gebruiken in deze discussie.KJELL schreef:beter lezen, ik zei de aarde HEEL levenvriendelijk.peterA schreef:
ook al zijn er oases,de woestijn is dor.Dit geldt ook voor't heelal imo
Je schreef; volgens mij is het heelal niet levenonvriendelijk,maar de aarde levenvriendelijk.op zijn minst onduidelijk te noemen deze stelling
VG P
HEEL
zoals overdreven, tegenover het schijnbaar dode heelal.
Of je daar nu heel voor zet of niet doet niet echt ter zake.
zelfs op aarde zul je moeten toegeven dat levende materie zeldzamer is dan dode en ook minder stabiel en dat op een "heel leefbare planeet" (?)
(Ik had het echt wel goed gelezen hoor...)
VG Peter
deze planeet moet pas volledig ontploffen voor het leven is uitgeroeit zelfs dan overleven bacterieen dus het leven hier is zo stabiel als het maar kan.
en waarom zou ik het woestijn oase voorbeeld niet mogen gebruiken op het heelal?
je begrijpt het toch, vanuit een vooringenomen standpunt lijken de dingen misschien miniemer dan ze zijn.
Puzzels