In the begining there was nothing, and it exploded.
Terry Pratchett, (on the big bang theory)
Ik zelf lees vaak de populair science boeken van Terry pratchett.
Moderator: Rhiannon
Zo las ik een tijdje terug 'De Dansende Woe-Li Meesters" van Gary Zukav. Op een engels forum zeiden ze me dat ik direct moest stoppen; dat het boek een aantal verkeerde interpretaties meegeeft. Dat is natuurlijk wel mindere koek.
Wat ik me dan afvraag: is het dan ook de moeite waard als je geïnteresseerd èn geoefend bent het boek te kopen? Met andere woorden: als je natuurkunde studeert, staan er dan nog zinnige dingen in het boek."...geeft de ongeoefende maar geinteresseerde lezer een ongekende blik in de wereld van de klassieke en moderne
natuurkunde..."
Hoe bedoel je standaard beginAl sinds het begin der tijden heeft de mensheid zijn blik naar de hemel gericht en zichzelf afgevraagd "Hoe?" en "Waarom?"
Vind het een beetje vreemd dat ze geen datum geven waarop het boek in productie gaat. Vind het ook een beetje vreemd dat ze eerst zeggen dat de bestelling in behandeling wordt genomen zodra de betaling binnen is en nu dit sturen. Ok, in behandeling nemen is niet hetzelfde als drukken, maar dit vind ik toch een vreemde manier van zaken doen.Je bestelling en betaling hebben we ontvangen. Het boek van Sander Boerema is nog niet in productie gegaan. Zodra het boek in productie gaat, gaat je bestelling met de nieuwe printorder naar onze drukker.
nou nou dan alJeroenMeloen schreef:De definitieve productie van de eerste druk wordt verwacht rond 25 mei te zijn afgerond en de boekbestellingen worden vanaf die week geleverd.
Aldus de Sander van de website.
Dit zijn commentaren van mensen die het boek gereviewed hebben. Het zijn enerzijds mensen met een technische achtergrond en anderszijds mensen zonder die achtergrond.
Er zullen ook mensen zijn die persoonlijk niet geïnteresseerd zijn in de mening van mensen met een technische (ik bedoelde hier technisch wetenschappelijke) achtergrond, maar willen juist weten hoe mensen zonder technische achtergrond het boek hebben ervaren. Dat is dan ook de reden dat verschillende mensen het boek hebben gereviewed.Ik ben persoonlijk niet geinteresseerd wat mensen zonder technische achtergrond ervan vinden. Ik zou dus graag willen weten, welke van die mensen dat is, en als ze wel een technische achtergrond hebben wat die dan is. Een loodgieter heeft ook een technische achtergrond, maar daar heb ik nog niets aan.