Misschien kun je je vraag hier:Hoe komt het dat ik als de FAH client opstaat, ik geen spelletjes kan opstarten?
Ik heb net hetzelfde, sommige games gaan, andere niet. Ik schakel FAH gewoon uit voor het gamenZVdP schreef:Hoe komt het dat ik als de FAH client opstaat, ik geen spelletjes kan opstarten?
Ik heb geproberd: Rome Total war, Rome total war barbarian invasion, Rollercoaster tycoon 2, rollercoaster tycoon 3, stronghold2
en al deze starten, ik krijg een zwart scherm, waarop normaal de eerste beelden van het programma beginnen, maar nu blijft dat zwart scherm eventjes, verandert een paar keer van tint (maar altijd zwart), en dan springt het op het bureaublad.
Maar het programma staat nog wel altijd aan, onderaan in de werkbalk.
Open ik het hier weer uit, dan krijg ik hetzelfde scenario.
Enkel Zoo Tycoon kan ik opstarten zonder problemen.
Ik vind het raar dat enkel dit spelletje werkt.
Had ik eigenlijk nog nooit geprobeerd... dus ging ervan uit dat dat niet ging. Nou ja, kennelijk wel dus! Misschien dat de command line het wel doet, maar goed, bij de zwaardere games wil je toch alles van de achtergrond weg hebben.Dat denk ik niet, ik kan toch meerdere games etc samen met mekaar opstarten... Dus waren zou dat niet samenwerken met de FAH?
Hehe jah dat gaat wel, maar wat je zegt van die zwaardere games gaat toch niet echt op hoor, want als je cpu volledig in gebruik is door die game werkt FAH toch niet (of die nu aan of uit staat )Had ik eigenlijk nog nooit geprobeerd... dus ging ervan uit dat dat niet ging. Nou ja, kennelijk wel dus! Misschien dat de command line het wel doet, maar goed, bij de zwaardere games wil je toch alles van de achtergrond weg hebben.Cycloon schreef:Dat denk ik niet, ik kan toch meerdere games etc samen met mekaar opstarten... Dus waren zou dat niet samenwerken met de FAH?