Puzzel Puzzels
Gebruikersavatar
Diesel Power
Artikelen: 0
Berichten: 193
Lid geworden op: di 19 apr 2005, 20:24

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

veel van mijn vrije tijd (als ik die al heb) gaat in het wielrennen zitten. En verder zit ik af en toe achter de computer en neemt m'n vriendin natuurlijk nogal wat tijd in beslag.
Weet wat je zegt... Maar zeg niet alles wat je weet

ads

Steun Sciencetalk HP 280M - Draadloze Muis - Extra stil - Ergonomisch - Zwart

HP 280M - Draadloze Muis - Extra stil - Ergonomisch - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart- 50 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart- 50 euro - HiepHiep

Bekijk product

Gebruikersavatar
Wien Ee
Artikelen: 0
Berichten: 3.135
Lid geworden op: wo 19 okt 2005, 14:54

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Tja, wat is vrije tijd? Ik heb een baan waarin ik voor een mkb bedrijf hun producten innoveer, en ik freelance voor een ander bedrijf. Dat vind ik allebei erg leuk, nog wel. Vrienden en vriendinnen, bij voorkeur op loopafstand": horen waar ze mee bezig zijn, een keer schrijven, etentje, wijntje, filmpje. Film!, toneelachtig, met veel dialogen. Ballet vind ik trouwens ook mooi, en met iemand naar een kunsttentoonstelling gaan, en dan proberen te verwoorden wat je ziet. Wetenschapsnieuws: alles dat te denken geeft. Rare ideeën en vreemde antwoorden verzinnen, die toch zinnig zijn. Fitness en de katten.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Gebruikersavatar
Lala
Artikelen: 0
Berichten: 3.149
Lid geworden op: di 25 mei 2004, 10:00

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

volleybal en muziek. Ik train 2 keer per week en heb daarnaast nog een wedstrijd. verder luister ik erg veel muziek, en als ik eraan toekom speel ik ook basgitaar. Verder werk ik in het weekend op een manege die aangepast is voor gehandicapten, daar help lichamelijk, geestelijk of meervoudig gehandicapte kinderen met paardrijden.

Kheb ook meegedaan aan de bata44race, maar hardlopen vind ik verder geen donder aan, ik ging voor het feestje. Feestjes houd ik sowieso wel van:) daarom ga ik ook naar de samenkomst!! [wortel]

Ik lees ook nog vrij veel, maar dat doe ik in de trein. zowel vakliteratuur als gewone boeken. De laatste tijd breng ik ook meer uurtjes door achter m'n laptop, ik zie wetenschapsforum eigenlijk ook wel als een hobby.
Appareo decet nihil munditia?
Gebruikersavatar
kombelpeter
Artikelen: 0
Berichten: 752
Lid geworden op: za 17 sep 2005, 16:18

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Klassieke muziek recenseren met een vriend van me. Eigenlijk luister ik op een vrije dag iets van 14 uur klassieke muziek.
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!
Gebruikersavatar
joeroe
Artikelen: 0
Berichten: 186
Lid geworden op: zo 26 feb 2006, 19:01

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Het spotten van vliegtuigen (en dus ook fotografie daarvan). Daar heb ik ook een eigen website van.
ik neem aan dat je dan spot op schiphol, daar woon ik naast, soms als ik naar school fiets of naar huis zie ik ze wel eens staan.

on topic:

sport

computeren

xboxen

warhammer

tv kijken en internetten zijn zomaar een paar van mijn hobbys [wortel]
Gebruikersavatar
ZonnTroLL
Artikelen: 0
Berichten: 710
Lid geworden op: di 02 aug 2005, 23:37

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Gitaar spelen, jongleren, tekenen, aan mijn gecreëerde taal werken, basketten, muziek luisteren, muziek maken aan de computer en gewoon computeren, tv kijken, met diabolo's spelen, schilderen,...

Ik doe vanalles graag en niets valt daar echt in op.
De mens is een dier dat met zijn voorpoten Bach speelt.
tijgertje90
Artikelen: 0
Berichten: 15
Lid geworden op: za 05 nov 2005, 22:15

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Krachttraining, ik train 4x per week ongeveer 2u. Tekenen, lezen (vooral romans en over biologie en humane wetenschappen), zwemmen (niet in competitie), bij mijn vriend zijn, computeren en naar muziek luisteren.
nils
Artikelen: 0
Berichten: 37
Lid geworden op: di 02 mei 2006, 17:46

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Ik hou me vooral bezig met te chatten chemie leren, basketten en zo verder. Als sport hou ik me vooral bezig met basketbal
Gebruikersavatar
dazz
Artikelen: 0
Berichten: 197
Lid geworden op: wo 30 mar 2005, 15:49

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Goeiedag,

Tekenen en schilderen is wel een hobby van me,

en ook kon ik een digitale galerie maken.

Afbeelding
Rammelslakje
Artikelen: 0
Berichten: 201
Lid geworden op: wo 12 jul 2006, 21:02

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Gaming, forummen, MSN, Teamspeak, Skype, webdesign, muziek, films en op bezoek gaan bij maten & andersom :)

Dat doe ik het meeste dan
Pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct.
Gebruikersavatar
timwaagh
Artikelen: 0
Berichten: 293
Lid geworden op: wo 16 mar 2005, 15:50

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

kijken naar hoe anderen dingen doen...observeren is wel een 'hobby' van me...of ik het wil of niet....maar ik vind het minder erg dan vroeger: nu weet ik dat je er van kan leren.

lezen...ik ben een boekenwurm en ik lees alleen non-fictie.

verder ben ik eeuwig op het kruispunt...een hobbie kiezen kan ik niet. Ik schrijf soms wat bij elkaar en maak mijn huiswerk. met plezier ja.
Assassinator
Artikelen: 0
Berichten: 4.546
Lid geworden op: wo 19 apr 2006, 21:42

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

vooral gamen eigenlijk, Counterstrike, mmorpg's, beetje lezen. en discussieren op fora :)
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -
Ruben Kwast
Artikelen: 0
Berichten: 824
Lid geworden op: zo 02 jul 2006, 17:57

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Voetballen, muziek luisteren, wanhopige pogingen doen zelf muziek te maken :) , internetten, tv kijken en proberen weg wijs te worden in de sterrenkunde.
Everything that can go wrong, will eventually go wrong
Gebruikersavatar
qrnlk
Lorentziaan
Artikelen: 0
Berichten: 5.079
Lid geworden op: vr 14 jul 2006, 14:35

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Lezen, schrijven, hacken, Japans leren, knutselen en meer.

Merk op dat het woord school is afgeleid van het oud grieks voor vrije tijd.
Any sufficiently analyzed magic is indistinguishable from science.

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.



There is no theory of protecting content other than keeping secrets – Steve Jobs

ads

Steun Sciencetalk Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Lumina Mini Pro Beamer - Home Cinema - Projector - Android 11.0 - WiFi 6 & Bluetooth 5.2 - 4k Beeldkwaliteit - Projector Scherm - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk Texas Instruments TI-30XB Multiview - Wetenschappelijke rekenmachine

Texas Instruments TI-30XB Multiview - Wetenschappelijke rekenmachine

Bekijk product

Steun Sciencetalk Super Mario Galaxy + Super Mario Galaxy 2 - Nintendo Switch

Super Mario Galaxy + Super Mario Galaxy 2 - Nintendo Switch

Bekijk product

WBE
Artikelen: 0
Berichten: 95
Lid geworden op: do 03 aug 2006, 02:30

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Fotografie en me amuseren met alles wat me uitdaagt.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!