veel van mijn vrije tijd (als ik die al heb) gaat in het wielrennen zitten. En verder zit ik af en toe achter de computer en neemt m'n vriendin natuurlijk nogal wat tijd in beslag.
Weet wat je zegt... Maar zeg niet alles wat je weet
Tja, wat is vrije tijd? Ik heb een baan waarin ik voor een mkb bedrijf hun producten innoveer, en ik freelance voor een ander bedrijf. Dat vind ik allebei erg leuk, nog wel. Vrienden en vriendinnen, bij voorkeur op loopafstand": horen waar ze mee bezig zijn, een keer schrijven, etentje, wijntje, filmpje. Film!, toneelachtig, met veel dialogen. Ballet vind ik trouwens ook mooi, en met iemand naar een kunsttentoonstelling gaan, en dan proberen te verwoorden wat je ziet. Wetenschapsnieuws: alles dat te denken geeft. Rare ideeën en vreemde antwoorden verzinnen, die toch zinnig zijn. Fitness en de katten.
volleybal en muziek. Ik train 2 keer per week en heb daarnaast nog een wedstrijd. verder luister ik erg veel muziek, en als ik eraan toekom speel ik ook basgitaar. Verder werk ik in het weekend op een manege die aangepast is voor gehandicapten, daar help lichamelijk, geestelijk of meervoudig gehandicapte kinderen met paardrijden.
Kheb ook meegedaan aan de bata44race, maar hardlopen vind ik verder geen donder aan, ik ging voor het feestje. Feestjes houd ik sowieso wel van:) daarom ga ik ook naar de samenkomst!! [wortel]
Ik lees ook nog vrij veel, maar dat doe ik in de trein. zowel vakliteratuur als gewone boeken. De laatste tijd breng ik ook meer uurtjes door achter m'n laptop, ik zie wetenschapsforum eigenlijk ook wel als een hobby.
Gitaar spelen, jongleren, tekenen, aan mijn gecreëerde taal werken, basketten, muziek luisteren, muziek maken aan de computer en gewoon computeren, tv kijken, met diabolo's spelen, schilderen,...
Ik doe vanalles graag en niets valt daar echt in op.
De mens is een dier dat met zijn voorpoten Bach speelt.
Krachttraining, ik train 4x per week ongeveer 2u. Tekenen, lezen (vooral romans en over biologie en humane wetenschappen), zwemmen (niet in competitie), bij mijn vriend zijn, computeren en naar muziek luisteren.
kijken naar hoe anderen dingen doen...observeren is wel een 'hobby' van me...of ik het wil of niet....maar ik vind het minder erg dan vroeger: nu weet ik dat je er van kan leren.
lezen...ik ben een boekenwurm en ik lees alleen non-fictie.
verder ben ik eeuwig op het kruispunt...een hobbie kiezen kan ik niet. Ik schrijf soms wat bij elkaar en maak mijn huiswerk. met plezier ja.