Dit zgn wetenschappelijke forum wordt ik beu.
Jullie kunnen NIEtS incasseren en over NIETS kan gepraat worden.
Ik stel voor dat we in deze post praten over het feit dat de moderators van dit forum hun MACHT verkeerd toepassen.
Als dit niet mag, is dit een grote fascistische toestand.
Ik heb een OFfiCIELE WAARSCHUWING gekregen van een Moderator, terwijl deze zich VIJANDIG gedraagt op dit forum
Beste Vincent,
Ik heb geloof ik nog niet eerder gereageerd op je topics en posts omdat ik voornamelijk in de natuurkunde en huiswerk hoek zit. Ik heb wel een groot aantal topics doorgelezen en bijna al je posts eens grondig bekeken. Voordat je meteen het predikaat facist oid op mij plakt omdat ik ook moderator ben, wil ik wel zeggen dat ik hier niet ben om jou onderuit te schoppen.
Er zijn me een aantal dingetjes opgevallen en ik hoop dat je dit niet als aanval ziet maar als iets waar je eens over na kan denken. Je hebt het gevoel dat je heel erg onbegrepen bent hier door zowel het beheer als de meeste gebruikers hier. Nou kan dat natuurlijk allemaal aan al die andere mensen liggen, maar ergens gaat er iets in de communicatie verkeerd. Ik kan je niet zeggen wat je bedoelt, of wat jij fout doet, want dat weet ik niet, ik kan alleen zeggen hoe ik jouw posts lees.
Wat mensen heel snel in een hoek drijft is continue te horen dat jij zoveel slimmer bent (je refereert vrij vaak aan je hoogbegaafdheid) dan de rest, en al helemaal als zij de moeite doen om een antwoord te geven op jouw stellingen. Of het nou domme vragen zijn of niet is irrelevant. Ze doen hun best om jouw stellingen te begrijpen en om dat te doen stellen ze vragen. Ik neem aan dat je dat toch een normale gang van zaken vind, zeker iemand zoals jij die zich veel dingen afvraagt. Ook al zijn de vragen nog zo dom, probeer ze te beantwoorden, anders kom je, met slimheids referenties en met het weigeren om te antwoorden op vragen, erg arrogant over. Dat is misschien helemaal niet zo, ik ken je niet, maar ik kan je wel zeggen dat je zo overkomt. Ik neem aan dat je dat niet wil en dat je serieus genomen wilt worden.
Enfin dat is een van de redenen waarom topics gesloten werden. Het leidde nergens naar toe. Men stelde vragen die jij onterecht vond, en daardoor ontstond er een vervelende sfeer binnen de topics. Echter dit is niet alles, niet iedereen hier is even tactvol dat is geen reden om topics snel te sluiten. Wel is het zo dat wij een tijd geleden zijn begonnen (volgens mij net voordat jij hier kwam) om topics een stuk rigoreuzer te controleren op wetenschappelijke content. Het is niet voor niets een wetenschappelijk forum. De regels hieromtrend staan uitgelegd in:
http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...post&pid=156003
Echter het belangrijkste mijns inziens is:
Een wetenschappelijke theorie moet hieraan voldoen:
-falsificeerbaar
-toetsbaar
-wiskundig bruikbaar (dus niet zichzelf tegenspreken en een sluitend model opleveren)
Jouw theorien miste vaak onderbouwing. Het waren leuke filosofien, die ik prima in een kroeg met je zou kunnen voeren, alleen die horen niet thuis op een wetenschapsforum. Ik moet in mijn wetenschappelijke studie ook alles onderbouwen, ookal klinkt het nog zo logisch.
Verder helpt het niet om moderators heftig te gaan spammen of uit te maken voor facisten. Als dat echt zo was, dan zouden de andere gebruikers die mondig genoeg zijn vanzelf weg zijn gegaan, of hadden vanzelf ons dat predikaat ook gegeven.
Als je verdere vragen hebt waarom de dingen op slot zijn gedaan, dan moet je dat vooral doen en dan willen we dat best beantwoorden. Ga alleen niet schreeuwen of beledigt zijn zodra mensen kritisch zijn op wat je zegt. Wat zou je liever hebben dat iemand kritisch naar je luistert en je verder helpt of dat iemand gewoon klakkeloos je gelijk geeft?
Ik heb een OFfiCIELE WAARSCHUWING gekregen van een Moderator, terwijl deze zich VIJANDIG gedraagt op dit forum
Verder zijn er weinig mensen die een langer geduld hebben dan Veer. Als zij besloten heeft om, na uitvoerig overleg met de rest een waarschuwing te geven, dan sta ik daar achter. Je kan nog steeds prima hier verder posten, het enige wat we van je vragen is je te houden aan de regels en dat is dus respect tonen aan anderen, en dus niet zomaar mensen voor facisten uitmaken, dat komt vrij beledigend over. Kan je dat voorstellen?
Als ik tegen jou zeg dat jij al je posts uit dommigheid zegt, en dat ik dat weet omdat ik veel slimmer ben dan jij (dat is de toon die ik uit JOUW posts haal), dan zou jij dat toch ook vervelend vinden? Dat als ik zou zeggen dat ik deze reactie in feedback niet zou hoeven geven omdat ik jou wel snap alleen jij de rest niet? (quoot van jou) snap je dat dit beledigend over kan komen, of zie je dat niet?
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.