Kan iemand mij vertellen waar Sheik Drs Said El Mohadou en Sheik Drs Mokadmi gestudeerd hebben? Wat was hun studierichting? De titel drs duidt erop dat het in Nederland geweest zou zijn. Welke nationaliteit hebben zij naast de eventuele Nederlandse?
Kan iemand bovengenoemde gasten thuisbrengen? Ik kan ze niet vinden op het www. Zouden ze wel bestaan onder die naam en met die titel? In welke grot zitten zij verborgen?
In de brochure lees ik: Het aandelenkapitaal van Bila-Riba ( voor de statutaire naamswijziging Huiswaarts B.V. geheten DGM) is als volgt verdeeld: 80% behoort toe aan Beleggingsmaatschappij Zeldenrust Amstelredam B.V. te Noordwijk ZH, waarin direct of indirect zeggenschap wordt uitgeoefend door P.H. Bloemink, S.P.H. Bloemink en M.H. Bloemink. 20% behoort toe aan drs W.J.C. Brouwer, wonende te Heiloo.
De Raad van Toezicht bestaat uit Sheikh Said El Mokadmi.
Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat die Bloeminks aan elkaar verwant zijn. Familiebedrijfje, slim gevonden gat in de markt?
Ook valt op dat de Raad van Toezicht uit slechts een persoon bestaat nl Sheikh El Mokadmi, die tevens voorzitter is.
Merkwaardig is ook dat de titel drs in de brochure is weggelaten bij Sheikh El Mokadmi itt op de certificaten.
Ik vind het allemaal nogal eigenaardig.