Puzzel Puzzels
Assassinator
Artikelen: 0

Re: Atlantis

veel archeologische vindplaatsen liggen diep onder de grond, door eeuwen van sediment afzettingen, geologisch simpel te verklaren. misschien IS atlantis wel cyprus, zo raar lijkt mij dat niet. en Jap, ik zie nix raars op die foto, waar moet ik naar kijken? ze vertelden btw ook ergens dat het in Argentinië lag, ze lieten vrij overtuigende vindplaatsen zien die ook nog voor een heel groot deel overeen kwamen met Plato's beschrijvingen.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'

- Robert Heinlein -

ads

Steun Sciencetalk Canon RP-108 - Instant fotopapier - Inkt/papierset - Voor SELPHY CP-printers - Origineel - 10 x 15 cm formaat - 108 sheets

Canon RP-108 - Instant fotopapier - Inkt/papierset - Voor SELPHY CP-printers - Origineel - 10 x 15 cm formaat - 108 sheets

Bekijk product

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Pink - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Pink - 11e generatie

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 10 euro - HiepHiep

Bekijk product

aapopfiets

Rude schreef:
Rick schreef:
Hmmm...laat het nou net een feit zijn, dat Amerika foto's heeft van een satelliet die zij stiekem boven Antarctica hebben geplaatst en waarop te zien is dat kilometers onder het ijs, gebouwen of weet ik veel wat te zien zijn.

De foto's worden nu door verschillende landen en organisaties opge-eist omdat Amerika daarmee ook een of ander antarctica-wet ofso heeft geschonden..... ben benieuwd, misschien klopt die theorie van die documentaire wel
feit? ik kon er op google niets over vinden...

heb je een link die je feit beaamt?
Hij zal het hebben over wat hier beschreven wordt: http://www.lantis.tv/amp/releases/anomaly.html. Ik vraag me af waarom ze niet gewoon 'n fatsoenlijke versie van die foto online hebben gezet, in plaats van zo'n klein onduidelijk ding met 'Anomaly detected' (wauw!) erop. Ze zullen wel door de V.S. onder druk gezet zijn.

Op http://www.enterprisemission.com/antarctica.htm staat nog wat meer. Het lijken vooral pseudowetenschappelijke sites te zijn, die het erover hebben.

[edit]Oh... Er was al 'n tweede pagina...[/edit]

ads

Steun Sciencetalk Kobo Libra Colour - E-reader - 7 inch kleurenscherm - 32GB - Luisterboeken - Zwart

Kobo Libra Colour - E-reader - 7 inch kleurenscherm - 32GB - Luisterboeken - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nationale Keuze Cadeaukaart - 50 euro

Nationale Keuze Cadeaukaart - 50 euro

Bekijk product

Steun Sciencetalk 5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

Bekijk product

Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

molecul

ik kan daar nie meer aan uit denken ze nu dat atlantis onder het ijs ligt of onder cyprus? :roll:

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “💡 Theorieontwikkeling”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!