Al eerder schreef ik dat ik mijn laatste reactie aan jou geschreven had. Toch was ik zo stom om door te gaan. Na déze reactie zeg ik 't opnieuw, want nu ga je opnieuw te ver.
Want dit is geen discussiëren (waarbij je op vragen en stellingen
ingaat), dit is zielig dit.
En ik zal je nog eenmaal uitleggen
waarom dit zielig is....
1207 schreef:Sandeman schreef:
Hoezo "
gat op mijn opsomming"?

Kheb je link gelezen, maar wat dien ik daar nu precies uit te halen volgens jou? Heb je de link zelf wel gelezen?
wat je er uit moet afleiden is dat jouw bewering dat puin snel snel opgeruimd werd om bewijsmateriaal te verdoezelen onzin is.
"After eight difficult months, the cleanup of the destroyed World Trade Center is ending on Thursday,"
of ga je nu muggeziften over de betekenis van snel snel?
Tja, ze hebben meen ik iets van 100.000 vrachtwagens met puin moeten ruimen, dus dat dat 8 maanden duurt verbaast me niet zo.
Waar het om gaat is dat er iets van 200 stukken puin (waar je wat aan hebt m.b.t. een forensische reconstructie) gered hebben kunnen worden, veels te weinig natuurlijk voor een goeie en betrouwbare reconstructie.
Sandeman schreef:
Wat het bewijst, is dat de overheid bewust informatie achterhoudt en probeert weg te moffelen en onbespreekbaar te maken.
waaruit jij natuurlijk een schuldbekentenis afleid omdat je het zo graag zou willen.
Je zou het kunnen zien als een soort van schuldbekentenis ja, aangezien ze hier een misdaad gepleegd hebben (het
vernietigen van bewijsmateriaal).
- wat als de overheid wenst bepaalde info niet vrij te geven om aspirant zelfmoordenaars niet op slechte gedachten te brengen?
Leg dit eens uit m.b.t. tot dit onderwerp!
het bewijst in ieder geval niet dat het proces tegen massaoui (zoals jij claimt maatr nu zult ontkennen) een farce is
Nee, maar wat heeft dat hiermee te maken?
Sandeman schreef:
Ik neem aan dat 't je bekend is dat er met slechts één (1) werkbare hypothese is gewerkt bij het verklaren van de collapses van de Twintowers (zie het rapport van de 9/11-commision). Beetje magertjes vind je niet? Valt dit bij jou misschien onder de noemer "goed wetenschappelijk onderzoek"?
zou men de hypotheses vd marsmannetjes, duivel, allah, satan, god, spaghettimonster echt diepgaand moeten onderzoeken?
Oh gaan we nu een beetje
vervelend doen ofzo?
Wordt 't te moeilijk voor je om serieus te blijven?
Ik wil je nog wel even vragen "for the record" hoe je aan marsmannetjes, duivel, allah, satan, god en spaghettimonster komt (ik heb 't daar bij mijn weten nooit over gehad, ik heb 't slechts over de
controlled demolition-hypothese als
alternatieve hypothese voor het insorten van de Twintowers en Building 7)
voor jouw hypothese zijn geen aanwijzingen buiten jouw persoonlijke afkeer van bush en consoorten (die ik met je deel) + een hoop gefantaseerde onzin
Oh ik heb een afkeer van Bush?
Valt wel mee hoor, hij is slechts een spreekbuis

. De afkeer ligt meer bij z'n
adviseurs.
Sandeman schreef:
De hypothese dat het gebouw is ingestort omdat er explosieven aanwezig waren (wat perfect aansluit bij de waargenomen verschijnselen

,
bedoel je die stofwolk ???
beetje serieus blijven aub
Ik bedoel
o.a. die stofwolk ja.
En hoezo ben ik dan opeens niet meer serieus?
Naast die stofwolk zijn er nog een
tiental verschijnselen waargenomen, die perfect aan sluiten bij de CD-hypothese. Lijkt mij dus dat we de CD-hypothese wel degelijk serieus dienen te nemen.
Sandeman schreef:
Wat betekent "een beetje
inlegkunde,
slechte wil en het
psychologische inzicht ve amoebe "
Ben je bekend met dit gedrag, of
hoor je dit ook voor 't eerst?
Je ziet wat je wil zien Sandeman. je suggereert met deze stompzinnige vraag dat bush op de hoogte moet geweest zijn.
Het is nu heel duidelijk dat je dus
NIET BEKEND BENT MET het gedrag van Bush op die ochtend.
Zeg dat dan gewoon jongen.
Of is dat eveneens te moeilijk voor je?
Maar kom maar dan, vertel jij mij dan maar eens waarom ik iets anders zou moeten afleiden uit Bush' zijn gedrag van die ochtend (als je tenminste weet wat dat gedrag dan precies was)
Nou dat zou je niet echt zeggen vind ik.
Als mijn hypothese je werkelijk zou interesseren zou je in mijn ogen even wat meer moeite moeten/kunnen nemen, om mijn vragen te beantwoorden en er niet zo makkelijk overheen te stappen. Snap je?
het is jouw hypothese. jij moet dus met overtuigend bewijs komen.
Oftewel nee je snapt er helemaal geen ene moer van.
Nee in plaats daarvan kom je weer met je bekende riedeltje van dat ik met overtuigend bewijs moet komen.
kennisvragen over vulkanen zijn leuk maar irrelevant in deze.
Tzou leuk zijn als je nog even beargumenteerd
WAAROM dat irrelevant is (i.p.v. hier alleen maar even botweg te stellen dat dat zo
is)
- jouw hypothese zegt dat Mossad betrokken was (heb je hier documentatie over)
Zoja, zou jij het dan uberhaupt lezen?
- jouw hypothese stelt dat justitieapparaat betrokken is (heb je hier overduidelijk bezwarend materiaal over?)
Zoja, zou je het dan uberhaupt lezen?
- jouw hypothese stelt dat er niet eens mensen gestorven zijn in de vliegtuigen gezien de vliegtuigswitch. (heb je met de zogezegd gestorven passagiers contact gehad?)
Je moet eerst eens
goed leren lezen 1207.
Wat ik schreef is dat ik denk dat ze hoogstwaarschijnlijk dood zijn, maar dat ze niet gestorven zijn in verkeersvliegtuigen die de Twintowers en het Pentagon ingevlogen zijn.
En wat doe jij? Suggereren of ik misschien wel contact heb gehad met overleden mensen
Probeer je me daarmee belachelijk te maken ofzo?

Ik ben daar namelijk niet zo van gediend weet je.
Hoeveel aanwijzingen wil je eigenlijk hebben (er zijn er tientallen, wil je misschien dat ik ze opnoem

) voordat je
serieus begint te twijfelen aan het onwaarschijnlijkheid van het officiële verhaal?
ik hoef geen aanwijzingen dat het officiele verhaal niet klopt. ik heb nood aan
feiten die
jouw verhaal ondersteunen.
a) Kennelijk ben je zo naïef (of dom) om te denken dat degenen die hierachter zitten allerlei "overtuigend" bewijs zouden achterlaten/laten blijven bestaan, waarmee "men" hun betrokkenheid in één keer zonder ook maar enige twijfel zou kunnen bewijzen.
b) Je hebt nood aan feiten die mijn verhaal ondersteunen. Nou, dan geef ik je in ruime mate, maar je kijkt er niet eens naar, of trekt er totaal onzinnige conclusies uit.
Kennelijk zie je 't grotere plaatje niet of wil je dit niet zien (ik gok het laatste)
Maar ik geef jou dus feiten,
waaruit je aanwijzingen kunt halen,
snap je dit principe?
Je hebt een feit, en vervolgens kun je daar bepaalde kanten mee op.
Maar ik begrijp dat puzzelstukjes op de juiste plaats leggen niet je sterkste punt is.
voor jouw persoonlijke afkeer van bush en wat kleuterfantasie, zoals die beledigende flauwekul dat er geen passagiers gestorven zouden zijn, is geen plaats.
Ik ken Bush niet persoonlijk, dus heb ik ook geen persoonlijke afkeer van hem. Ik vind 'm een uitzonderlijk slecht redenaar (hij is ook dyslectisch by the way

), en een stroman, maar meer dan dat niet.
Het is vooral de groep om hem heen, waar je naar moet kijken (mensen die, als ik hun namen hier zou neerzetten, jou waarschijnlijk niks zouden zeggen, zo goed heb je je er al in verdiept)
En die beledigende flauwekul over passagiers die niet gestorven zouden zijn, is jouw eigen fantasietje van hoe je graag ziet dat ik zou denken.
Maar ik ben aan 't einde gekomen zie ik.
Rest mij nog om te zeggen, om eigenlijk te herhalen wat ik al eerder schreef:
Wil je serieus meedoen met deze discussie,
dien je je te verdiepen in de andere kant van dit verhaal, en niet zomaar aannames te maken van "het is
per definitie onmogelijk dat de Amerikaanse overheid hierbij betrokken zou zijn, want blablabla....", en die kant dus verder niet onderzoeken.
Dat onderzoeken daar heb ik me al een tijd mee beziggehouden, ik probeer je deelgenoot te maken van dat onderzoek, maar dit is
overduidelijk aan dovemansoren gericht.
Dus als jij je kop in 't zand gestoken wilt houden, ga je gang, maar stop dan gewoon met participeren in deze discussie en ga gewoon lekker verder met je leven en maak je er verder niet druk om (ome Bush zal die terroristen immers weleens even een lesje leren, right?

).