1207 schreef:Jap schreef:
Check het filmpje maar welk ik hiervoor gepost heb en merk op dat er genoeg mensen lekken, alleen worden deze mensen genegeert of geridiculiseert of gewoon omgelegt(is in het begin van dit topic al over gesproken).
omdat het nooit een directe link betrof Jap. zelfs op complotsites spreekt men nooit over "verdachte overlijdens" dus moorden om iets te verdekken lijken er niet gepleegd te zijn.
ik zoek nog steeds de 1e die zegt
"ik heb dit en dat gedaan in opdracht van instantie x waardoor ik deelgenomen heb aan een massamoord op m'n eigen landgenoten"
En dan kun je denk ik wachten tot aan je dood. Maar da's een beetje te lang hè?
Ik vind 't heel erg naïef, om niet te zeggen ..., om je geloof in een complot
daarvan af te laten hangen (van een getuigenis van iemand die er direct bij betrokken was).
Hopelijk zie je de absurditeit van deze voorwaarde die je hier stelt zelf ook in.
En stel, er komt iemand naar voren, die claimt dat ie dit en dat gedaan heeft in opdracht van X,
zou je 'm dan geloven? Zou zo iemand uberhaupt gelooft worden? Hoe zou het zo'n persoon verder vergaan denk je?
mevr. Sibel Edmonds wordt heel makkelijk gelinkt aan 911 maar dit is hetgeen je in officielere kanalen terugvindt (lees: niet
www.911is-complot-of-je-bent-een-idioot.nl)
hrc schreef:
Edmonds werd ontslagen nadat zij haar superieuren erop had gewezen dat de werkwijze op haar afdeling rammelde. Sommige collega's spraken nauwelijks Engels, een ander had contact met een organisatie die door de FBI in de gaten werd gehouden en het was gewoon te gaan lunchen zonder de computer met mogelijk geheim materiaal af te sluiten.
Sindsdien voert Edmonds een moeizaam juridisch gevecht tegen de FBI wegens ongerechtvaardigd ontslag.
dit lijkt toch geen direkte getuige van 911 te zijn.
Sibel Edmonds is ook helemaal geen directe getuige van 9/11.
Zij is juist een klokkenluider, omdat zij ontdekt heeft dat er op grote schaal
drugsgeld wordt witgewassen, oftewel smerige zaakjes waar de inlichtingendiensten zich mee bezig houden. En deze zaken houden uiteraard verband met 9/11, maar gaan niet over 9/11 zelf.
Kvond die eerste zin wel aardig: "
The neutrality of this article is disputed"
Maar goed, ik heb hier eens naar gekeken, meneer Dewdney zegt er dit over:
http://physics911.net/cellphoneflight93.htm
911research zegt er het volgende over:
http://www.911research.wtc7.net/planes/ana...phonecalls.html
als het volgens jou niet kan waarom wordt het dan verboden.
bizar vind je niet?
Je kunt 't wel proberen natuurlijk, maar dat zou dan de instrumenten in de cockpit kunnen verstoren. Daarbij zul je misschien wel eens contact kunnen maken met iemand op de grond, maar hoelang dat contact zou kunnen duren (voordat de verbinding weer wegvalt) en van welke kwaliteit dat contact zou zijn (crystal clear of vol met ruis en onderbrekingen), tja...
Dus vooruit, dat het sowieso niet mogelijk is om te bellen met je gsm vanuit vliegtuigen neem ik terug.
Wat blijft staan is dat het hoogst onwaarschijnlijk is, "highly improbable" zoals dat heet. En deze kunnen we dan toevoegen aan de lange lijst van andere "highly improbable events" die plaatsvonden op die dag.
Wat bij jou argwaan zou moeten opwekken 1207.
De vraag is waarom dat niet gebeurt, en waarom je ook hier weer zo makkelijk overheen stapt.
Deze bewering van jou vind ik ook wel leuk
Ksnap eerlijk gezegd niet wat er zo "leuk" aan is. Kvind eerder jouw commentaar hierop nogal bizar, de wet van de zwaartekracht erbij halen. Het lijkt wel of je weer totaal niet begrijpt waar het over gaat.
En kennelijk vind je 't eveneens niet vreemd dat meneer Silverstein kennelijk al het vermoeden had dat WTC7 zou instorten, terwijl zoiets schier onmogelijk is voor zo'n gebouw.
ben je bekend met het fenomeen vd zwaartekracht? je weet hopelijk toch dat ijzer of bakstenen hier echt niet aan kunnen ontsnappen.
http://www.phys.uu.nl/~strous/AA/nl/antwoo...racht.html#v253
Leuk, een link over zwaartekracht en planeten.
Ga nou eens in op de vraag die ik je stelde, namelijk waarom jij het niet vreemd vindt dat Silverstein kennelijk in de toekomst kon kijken en besloot om snel het gebouw te ontruimen, omdat hij kennelijk "aanvoelde" dat het gebouw compleet en totaal ging instorten.
En daar komtie dan nog een keer:
HOGE STALEN GEBOUWEN STORTEN NIET DOOR VUUR IN, EN AL HELEMAAL NIET KEURIG IN HUN EIGEN FOOTPRINT.
De
enige manier waarop een gebouw keurig in z'n eigen footprint volledig kan instorten, is via controlled demolition (dat is ook het beoogde doel bij een CD, om zo min mogelijk schade aan te richten aan omringende structuren en om het opruimen makkelijk te maken)
Heb je de beelden van de collapse van WTC7 eigenlijk weleens goed bekeken?
http://www.911research.com/wtc/evidence/vi...7_collapse2.mpg
Kijk eens naar bovenstaand filmpje en let op de
rechterachterkant bovenaan, als je goed kijkt (video is niet van superkwaliteit, omdat het een opname betreft van een videocamera die uitgezonden tv-beelden opneemt) zie je een
serie rookpluimen die van beneden naar boven loopt, waarna het gebouw naar beneden komt. Karakteristiek voor een CD, net als de
snelheid waarmee het gebouw instort, net als de
wijze waarop het gebouw instort.
Hoe groot is de kans denk jij, dat
vuur dit veroorzaakt heeft?
En hoe groot is de kans denk je, dat je hier naar (klassiek voorbeeld van) een controlled demolition hebt gekeken?
En als het dus idd een CD is, wat voor conclusies zou jij daar dan uit trekken?
Dan staat meneer Silverstein dus te liegen, mee eens?
Mijn tip aan jou, ga eens rondneuzen op
http://911research.wtc7.net/sept11/analysis , erg uitgebreide website, die elk aspect van de gebeurtenissen van die dag onder de loep neemt.
Als je
werkelijk geïnteresseerd bent in deze materie kom je er niet onderuit om hier eens naar te kijken, om een wat meer afgewogen oordeel te kunnen vormen.