Moderator: Rhiannon
Uhhhh ja deze documentaire is uiterst bekend, bij mij althansErik__ schreef:Hier staat een stuk over ''9/11 faked?''.
''9/11 faked?'' topic
Filmpje (zou ik als ik jou was bekijken)
Ik weet niet of iemand dit filmpje al heeft gepost, en heb ook geen zin om in 1 keer 15 pagina's door te lezen. Misschien wel goed om eens door te lezen/kijken.
Bron:http://www.gunzfactor.com/forums/index.php
Hallo ErikErik__ schreef:Ik weet niet of iemand dit filmpje al heeft gepost, en heb ook geen zin om in 1 keer 15 pagina's door te lezen. Misschien wel goed om eens door te lezen/kijken.
Niet juist, er worden juist zaken aangehaald en belicht die in het officiële verhaal gewoon totaal niet aan bod komen en voor het gemak van de lezer (die graag een eenvoudig hollywoodverhaaltje wil horen, van 19 geniale kapertjes die het onmogelijke weten klaar te spelen) maar even buiten beschouwing worden gelaten.1207 schreef:Hallo ErikErik__ schreef:
Ik weet niet of iemand dit filmpje al heeft gepost, en heb ook geen zin om in 1 keer 15 pagina's door te lezen. Misschien wel goed om eens door te lezen/kijken.
het filmpje is bekend. probleem met dit filmpje en al de sites is steeds hetzelfde. men wil iets "onderzoeken" maar men kent het resultaat al. dit Resulteert erin dat men in deze filmpjes enkel zaken zoekt die hun verhaal bevestigen. informatie/kennis die hun idee ontkracht wordt "vergeten" of genegeerd. of wordt via drogredenen afgeschoten
Dat is geen idee 1207, dat is de harde fysieke natuurkundige realiteit.recent voorbeeld is Sandemans idee dat het voor gebouwen plotsklaps onmogelijk is om zonder menselijk ingrijpen in te storten.
Kijk Erik, dit is nu een typisch voorbeeld van hoe 1207 redeneert. Hij laat voor 't gemak even weg dat de 3 gebouwen die zijn ingestort op 9/11, niet zomaar even instortten, maar kaarsrecht met de snelheid van een object in vrije val, waarbij nagenoeg al het beton verpulverd werd nog voordat het de grond raakte.hier verwerpt hij voor een moment een bekend natuurwetenschappelijk feit omdat dit z'n hypothese zwaar in twijfel trekt (gebouwen kunnen niet zonder bommen instorten)
Fantastisch gewoon, nog een voorbeeld dus van hoe 1207 redeneert, gewoon zeggen dat die stofwolk (die ik overigens nog verklaard moet zien door jou, was onderdeel van dat lijstje weet je nog?) het enige argument van mij is voor dat 9/11 een inside-job is.de 15 bladzijden kun je in 2 zinnen samenvatten
sommige willen dat 911 een insidejob is en de enige waarneming is een stofwolk.
Je gaat er amper tegenin, je negeert het overgrote deel simpelweg. Je komt veelal met stellingen die gewoon uit de lucht gegrepen worden (teveel mensen die ervan zouden moeten weten, waarvan er altijd wel eentje z'n mond voorbij zou praten, waardoor het gehele complot meteen blootgelegd zou worden voor iedereen), waar ik dan ook nog eens op inga en beargumenteer waarom die stellingen niet kloppen, waarna 1207 maar weer dezelfde stelling herhaalt, daarmee aangevende dat hij mijn argumenten niet eens heeft gelezen.hier wordt dan een heel verzonnen verhaal aan opgehangen en
sommige idioten als ik gaan hier veel te zwaar tegen in![]()
Niet te vergelijken dit. Vind 't tevens waanzin om te geloven dat de Aarde 5 of 10.000 jaar oud is, maar dat terzijde.in de stijl van: "Echt proberen een creationist wijs te maken dat aarde echt wel ouder dan 5000j is":)
Beste Sandeman,Sandeman schreef:Beste Menheffrin,
Op 29 mei vlak voor middernacht heb ik nog een reactie geschreven n.a.v. uw reactie naar mij toe. Ben eigenlijk wel benieuwd naar uw reactie daarop...
Dat realiseer ik me nu weer, dat klopt.Menheffrin schreef:Beste Sandeman,Sandeman schreef:Beste Menheffrin,
Op 29 mei vlak voor middernacht heb ik nog een reactie geschreven n.a.v. uw reactie naar mij toe. Ben eigenlijk wel benieuwd naar uw reactie daarop...
U heeft wellicht gelijk en is de opinie het slachtoffer geworden van manipulaties die in omvang zijn gelijke niet kent. Let wel, het is niet mijn insteek om u inhoudelijk te bestrijden. Ik blijf van de inhoud af. Waar het mij om ging is de instelling waarmede u ten strijde trok.
Leuk voorbeeld.Laat ik u een voorbeeld geven. Mijn dissertatie betrof jaren geleden het vermoeden dat het christendom het bij het verkeerde eind had. Deze jeugdige overmoed is ingehaald en sindsdien zijn er betere dingen over gezegd. Sterker, de vraag is verscherpt.
Dat is geheel juist. (zit me overigens even af te vragen of u dat 9 november nu bewust zo verkeerd heeft neergezetUw bijdragen getuigden van compassie, medeleven, bewustwording en inzicht. Dit zijn echter zaken die uzelf betroffen en niet 9 november 2001. U heeft geklommen op een ladder die u heeft neergezet om te kijken door een raam waarvan op voorhand het uitzicht niet beviel. Ik meen dat u beter wil en beter kunt of althans doelmatiger.
Dat vind ik heel aardig van u, dank u wel.Persoonlijk zou ik het een gemis vinden indien u uw intellect op een ander forum zo mocht daar sprake van zijn -, onwillekeurig welk ander onderwerp, onder de aandacht zou willen brengen.
Klopt, net als de mening van NIST en hun rapport, wat, indien in een rechtbank gepresenteerd, compleet van tafel geveegd zou worden.DePurpereWolf schreef:Beste Ratel, de eerste link is iemands mening, een schrijver voor teamliberty.
Het tweede is ook weer een mening /conspiray-theory website.
Ik neem aan mensen zoals jezelf DPW, mensen die 't kennelijk te confronterend vinden om iets te lezen wat niet met hun beeld van de werekelijkheid strookt (dat heet CD, oftewel cognitieve dissonnatie).Ik vraag me gewoon af wie je probeert te overtuigen, mij (andere gebruikers) of jezelf.
Ik heb die eerste link net wel gelezen, en ik kan niks anders zeggen dan dat ik het op alle fronten eens ben met deze meneer.Ik had graag een inhoudelijke paragraaf gezien over wat jij vindt van wat er in de url's staat, nu lijkt het erop dat je het zelf niet eens gelezen hebt, maar gewoon de link hier plakt in de hoop dat wij (andere gebruikers) nu het eens het licht zouden zien.
Als je kritisch wilt zijn moet je niet andere mensen voor je laten denken. Maar kort en krachtig jouw ideeen neerzetten.
Ja ik vind dat "rapport" kul ja, en weet je misschien ook waarom?DePurpereWolf schreef:Ik ben niet geinteresseerd in Ratel's mening, of Sandeman's mening. Sterker nog, ik ben niet geinteresseerd in wat ik er zelf van vindt.
Jij vindt het rapport van NIST kul, ik vindt alles wat door een columnist van een website wordt geschreven kul.
Het spijt me DPW, maar het komt mij toch sterk voor alsof je daar helemaal niet in geïnteresseerd in bent, gezien het feit dat ik meerdere malen vragen aan jou (en je bent niet de enige hoor wees gerust) moet herhalen, voordat je er vervolgens voor kiest om het of te negeren, of weg te wuiven als zijnde niet ter zake doende.Goh wat een hoogstaande discussie zeg over wat ik vindt en wat jij vindt. ga aub ergens anders discusieren over wie er gelijk heeft want daar ben ik te oud voor. Ik ben alleen geinteresseerd in wat er gebeurt is, niet wat ik, of iemand anders, daar nu van zou moeten denken.
Zeker wèl, gooi maar op slot dan deze draad.Ik daag je uit om met het oog op deze toch al te lang onderwerp (15 paginas) eens een nieuw onderwerp te beginnen waarin een samenvatting staat van alle dingen die niet kloppen aan het verhaal van: WTC een en twee, WTC7, pentagon. Dan gooi ik deze opslot, mag je zelf een mooie beginpost maken, met links, plaatjes, achtergrond informatie, bullets, voors-en-tegens, maar niet met je mening.
Denk je dat je de uitdaging aan kan?