Bij deze biedt ik mijn excuses aan voor de persoonlijke aanvallen/terechtwijzingen tegen forumlid 1207.
Deze persoon werkt me simpelweg op de zenuwen, met de antwoorden die ik ontvang van hem. Ik realiseer me nu dat dit hetgene had moeten zijn wat ik tegen 1207 had moeten zeggen, en daarna stoppen met de discussie.
Is niet gebeurd, ik bezit kennelijk een onderhuidse drang om mensen op een bepaalde manier bewust te maken of te overtuigen van zaken die in mijn eigen ogen "zeer waarschijnlijk" zijn. Nogmaals excuses daarvoor.
Op de 1 of andere manier lucht 't voor mij ook op, even te keer gaan tegen iemand, zonder ècht grof of banaal te worden.
Ik voer(de) deze discussie om meer te weten te komen dan wat ik nu al weet, door interactie met andere mensen, die ook twijfelen, maar het nog niet zo zeker weten als ik (dat voel). Tevens met mensen, die ernstig twijfelen, zoals mezelf. En ook met mensen die vrijwel niet twijfelen aan de juistheid van het officiële verhaal.
Het is mijn ervaring, en ik denk ook die van vele anderen, dat in gesprek gaan met deze laatste categorie mensen, veelal (snel) tot verbazing en ontzetting leidt, maar ook tot boosheid en machteloosheid, oftewel frustratie, uit welk vaak niet de netste taal wordt gebezigd. Sommige mensen (mensen zoals mezelf) zijn slechter in het beheersen van deze laatste twee genoemde gevoelens dan anderen.
Oke, veel succes verder met het beheren van dit evengoed prima forum, prettige dag!
Sandeman aka Sander
Puzzels