Puzzel Puzzels
daddycool
Artikelen: 0

Re: Joe Cell

daddycool schreef: Ik zelf mis de technische kennis en gereedschappen
Ik heb genoeg technische kennis om te zien dat ook dit verhaal een boel geklets is.

Veel woorden, maar ze komen niet tot de kern van de zaak.

Zijn de instrukties of tekeningen niet voldoende duidelijk?

ads

Steun Sciencetalk TP-Link TL-SG105 - Netwerk Switch - Unmanaged - 5-Poorten

TP-Link TL-SG105 - Netwerk Switch - Unmanaged - 5-Poorten

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 5 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Blue - 11e generatie

Apple iPad A16 (2025) - 11 inch - Wi-Fi - 128GB - Blue - 11e generatie

Bekijk product

klazon
Pluimdrager

Zijn de instrukties of tekeningen niet voldoende duidelijk?
Nee.

Als jij nou eerst eens probeert te doorgronden hoe het werkt, hoe je het moet bouwen en hoe je het aansluit, en je komt dat hier in je eigen woorden uitleggen, dan gaan we verder.

Het probleem wat ik heb met dit soort topics is dat ze worden gebracht door mensen die zelf helemaal niet snappen wat het voorstelt en het desondanks promoten.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

daddycool

Het probleem wat ik heb met dit soort topics is dat ze worden gebracht door mensen die zelf helemaal niet snappen wat het voorstelt en het desondanks promoten.

Ik kwam hier eigenlijk om informatie in te winnen en meningen te peilen over dit onderwerp. Het is niet aan mij om iets te promoten. Het is niet mijn theorie. Als het al werkt snapt volgens mij niemand hoe precies, juist omdat het niet wordt onderschreven door de huidige stand van de wetenschap.

Ik constateer dat er redelijk veel over te vinden is op internet, inclusief instructies en bouwtekeningen. Er zijn claims van werkende proto-typen. Ik zal het in ieder geval met belangstelling blijven volgen tot vast staat of het echt of niet echt is.
Jap

Ik weet dat er veel mensen skeptische tegenover dit onderwerp staan.

Maar ben je objectief bestudeer dan de volgende site en begrijp waarom we nog steeds niet op water rijden.

Deze site barst van de patenten en bewijzen dat wetenschappers op allerlei vlakken worden tegengewerkt.

Geef AUB alleen commentaar als je dit grondig heb onderzocht. En dus weet waar je over praat.

Deze site heeft mijn ogen doen openen en heb flink meer vertrouwen in de werkbaarheid van de Joe-Cell ondanks de natuurwetten.

http://www.byronwine.com/
Kite high or stay low!
ArjenvS

Voor diegenen die geïnteresseerd zijn in zero point energy. Het is aan het begin wat moeilijk om je aandacht erbij te houden; maar dit is slechts omdat iedereen zichzelf voorstelt en zijn of haar geloofwaardigheid wil aantonen. Ik heb het eerste gedeelte overigens LIVE op cnn gezien. Maar dit werd na ongeveer 15 minuten offline gehaald waarna er eerst geen beeld was, daarna een soort testbeeld en na totaal 10 minuten ofzo gingen ze verder met de standaard "special bulletin".

Anyway.. Hier is ie te vinden:

http://www.netro.ca/disclosure/npcc_menu.jpg
It is a miracle that curiosity survives formal education.

~Albert Einstein
zeropoint

misschien was Joe's cel wel een toeval treffer.

En heeft het geen mysterie behalve het ontbrekend element dat een verbinding aan is gegaan met de watersof waar door het niet zoals brandstof (koolwaterstof verbinding ) een ander verbinding is aangegaan en een vloeibaren brandstof geleverd heeft via een ketting reactie in gang gezet door de elektroden.

Dit zou wereld nieuws zijn en misschien een schone brandstof. Door het ontbreken van het koolstof element.

Maar een catastrofen voor overheden en olie maatschappijen als het zo simpel zou zijn.

Een analyse van het gebruikte water en elektrode samenstelling is dus gewenst plus de brandstof zelf om te zien welk element de plek van het koolstof element heeft in genomen.

Om de vrij gemaakte watersof tot een brandstof te binden.

Behalve dat is het zaak te weten hoe de chemische reactie zich voort zet na het stoppen van de spanning op de elektroden, gezien ik niet zie dat het water mysterieus in gestraald word en daar zijn energie vandaan haalt.
twee dingen zijn oneindig, het universum en de menselijke domheid

maar van het universum weet ik het nog niet zeker,

Albert Einstein
minornl

daddycool schreef:Ik kwam hier eigenlijk om informatie in te winnen en meningen te peilen over dit onderwerp. Het is niet aan mij om iets te promoten. Het is niet mijn theorie. Als het al werkt snapt volgens mij niemand hoe precies, juist omdat het niet wordt onderschreven door de huidige stand van de wetenschap.

Ik constateer dat er redelijk veel over te vinden is op internet, inclusief instructies en bouwtekeningen. Er zijn claims van werkende proto-typen. Ik zal het in ieder geval met belangstelling blijven volgen tot vast staat of het echt of niet echt is.
The Joe Cell revisited.

De Joe cell is niet zo een zweverig concept als de verschillende beschrijvingen doen vermoeden.

Het is een combinatie van natuurkunde /kernfusie. Cold fusion to be more precise.

Helemaal geen Orgone energie of andere dubieuze krachtvelden. Het geheim, dat geen geheim is, schuilt in de kleine hoeveelheid "Deuterium" als Deuterium Oxcide aanwezig in het water dat in eerste instantie wordt gebruikt om de cell te activeren. Een cell die de verschillende activerings fasen doorlopen heeft

bestaat uit > 95% D2O en non magnetic ferro materiaal als houder. De constante negatieve spanning van het medium heeft tengevolge dat het electron uit het H atoom wordt verwijderd. De Proton vervolgens vult het tekort aan "by

any means possible". So, soft low velocity fusion.

Gordon
Marko
Moderator

minornl schreef:The Joe Cell revisited.

De Joe cell is niet zo een zweverig concept als de verschillende beschrijvingen doen vermoeden.

Het is een combinatie van natuurkunde /kernfusie. Cold fusion to be more precise.
Dat lijkt me zweverig genoeg.
Helemaal geen Orgone energie of andere dubieuze krachtvelden. Het geheim, dat geen geheim is, schuilt in de kleine hoeveelheid "Deuterium" als Deuterium Oxcide aanwezig in het water dat in eerste instantie wordt gebruikt om de cell te activeren. Een cell die de verschillende activerings fasen doorlopen heeft

bestaat uit > 95% D2O en non magnetic ferro materiaal als houder. De constante negatieve spanning van het medium heeft tengevolge dat het electron uit het H atoom wordt verwijderd. De Proton vervolgens vult het tekort aan "by

any means possible". So, soft low velocity fusion.
Dat slaat nergens op. Al zou je al een electron kunnen verwijderen met een negatieve spanning tussen D2O en een slecht vertaald materiaal, dan nog lost kernfusie het probleem van het ladingstekort niet op voor het proton.

Van koude kernfusie is allang aangetoond dat het flauwekul was, meetfouten die verkeerd waren geïnterpreteerd en die vanwege een te groot enthousiasme over de zogenaamde resultaten niet werden onderkend door de mensen die het artikel nakeken.
Cetero censeo Senseo non esse bibendum
minornl

Marko schreef:Dat lijkt me zweverig genoeg.

Dat slaat nergens op. Al zou je al een electron kunnen verwijderen met een negatieve spanning tussen D2O en een slecht vertaald materiaal, dan nog lost kernfusie het probleem van het ladingstekort niet op voor het proton.

Van koude kernfusie is allang aangetoond dat het flauwekul was, meetfouten die verkeerd waren geïnterpreteerd en die vanwege een te groot enthousiasme over de zogenaamde resultaten niet werden onderkend door de mensen die het artikel nakeken.

Mijn bedoeling was niet om in dicussie te gaan met debunkers die geen tijd willen investeren om zelf enig onderzoek te doen. Met deze handreiking kan je alles vinden op internet. Zie ook zwaar water
ypsilon

Met deze handreiking kan je alles vinden op internet.
Dat is natuurlijk het probleem: je kan alles vinden op het internet. Dat maakt het nog niet correct. Je moet wel willen ingaan op inhoudelijke commentaren natuurlijk.
klazon
Pluimdrager

je kan alles vinden op het internet.
Nee hoor, niet alles. Een beschrijving van een Joe cell die zo duidelijk is dat ik hem zelf kan bouwen heb ik tot nu niet kunnen vinden.
Marko
Moderator

Jij bent dus ook al zo'n luie debunker die te beroerd is om goed te zoeken.
Cetero censeo Senseo non esse bibendum
ad1956

Kan iemand water in wijn veranderen? Kunnen dode lichaamscellen opnieuw tot leven worden gewekt? Is zoiets mogelijk? Elk weldenkend mens zal zeggen dat het niet kan. Toch staat de man, aan wie zulke daden worden toegeschreven, aan de wieg van 2000 jaar West-Europese beschaving, welke ook de universiteiten heeft voortgebracht, wiens gedecoreerden nu zulke wonderen tegenspreken en weerleggen aan de hand van de wetenschap. Wanneer wij aan de hand van de huidige stand van kennis een fenomeen niet kunnen verklaren ,wil dit helemaal niks zeggen. Het is namelijk wetenschappelijk bewezen dat meer dan 99,9 % van alle fenomenen niet verklaard kunnen worden aan de hand van de huidige wetenschappelijke kennis.

De ware wetenschapper is dan ook altijd beter af, indien hij onder alle omstandigheden bescheidenheid betracht.
Jan van de Velde

Toch staat de man, aan wie zulke daden worden toegeschreven, aan de wieg van 2000 jaar West-Europese beschaving, welke ook de universiteiten heeft voortgebracht,
Het is pas vanaf ca 1500, toen de door de Arabieren bewaarde oude Griekse wetenschap via het moorse Spanje en Byzantium terug in West-Europa doordruppelde, dat hier wat ontwikkeling in kwam. Jezus Christus heeft daar niks mee te maken behalve dat de Rooms-Katholieke kerk als hoofdsponsor van de "vertaalslag" is opgetreden.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

ads

Steun Sciencetalk Screenprotector Geschikt voor Samsung A56 Screen protector Tempered Gehard galaxy glas - 2 stuks beschermglas

Screenprotector Geschikt voor Samsung A56 Screen protector Tempered Gehard galaxy glas - 2 stuks beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 75 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 75 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 100 euro - Voor jou

Bekijk product

ad1956

Het is pas vanaf ca 1500, toen de door de Arabieren bewaarde oude Griekse wetenschap via het moorse Spanje en Byzantium terug in West-Europa doordruppelde, dat hier wat ontwikkeling in kwam. Jezus Christus heeft daar niks mee te maken behalve dat de Rooms-Katholieke kerk als hoofdsponsor van de "vertaalslag" is opgetreden.
Bij mijn weten is anno 311 het Christendom al door Rome erkend en in 381 zelfs tot staatsgodsdienst verheven.

Als de eerste oprichters van scholen en universiteiten komt de eer in vrijwel alle gevallen toe aan de Roomse kerk. Wikipedia: ''De oudste universiteit van de Lage Landen is die van Leuven: de Katholieke Universiteit Leuven. Zij werd op 9 december 1425 door paus Martinus V opgericht''

Al deze argumenten terzijde geschoven weerlegt de bovenstaande- en zeker ook gerespecteerde tekst van Jan, geenszins de stelling.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “💡 Theorieontwikkeling”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!