de atoombommen op Hiroshima en Nagasaki deden alle leven teniet.Toch slaagden twee dieren er in deze verwoestende kracht te overleven.Welke zijn deze dieren?
Oke ik wil je vraag niet 1 uur nadat je hem hebt gepost sluiten, dus zal ik er 1 geven: kakerlak.
De andere is aan de overige users.
1 dingetje: deze dieren hebben de straling overleeft die vrij kwam bij de explosie, want niets overleeft de miljoenen graden bij de directe ontploffing van de A-bom.