Een open onderwerp aan de hand van dit leuke filmpje;
http://www.youtube.com/watch?v=BH0rFZIqo8A
Moderator: Rhiannon
Tuurlijk joh. 't is om verdrietig van te worden.novada schreef:Inderdaad een beetje suf en simpel zou ik zeggen!![]()
Dit filmpje geeft duidelijk aan hoe zwart-wit sommige mensen denken. Veel wetenschappers snappen het blijkbaar niet, dit komt door hun oogkleppen die ze ophebben.
![]()
Ik ga me hier niet laten uitschijnen als een idioot, als ik het haarfijn zou proberen het uit te leggen dan zou ik dit waarschijnlijk zijn. Mocht ik morgen ziek worden dan zal ik naar de dokter gaan en me door hem laten behandelen, enkel met bidden alleen zal ik niet ver komen, maar ik zou zekerst en vast ook over mijn ziekte mediteren, bidden tot een antropomorfe God doe ik nooit.Fujaro schreef:Tuurlijk joh. 't is om verdrietig van te worden.novada schreef:Inderdaad een beetje suf en simpel zou ik zeggen!![]()
Dit filmpje geeft duidelijk aan hoe zwart-wit sommige mensen denken. Veel wetenschappers snappen het blijkbaar niet, dit komt door hun oogkleppen die ze ophebben.
![]()
Maar jij gaat de wetenschappers op dit aan hen opgedragen forum nu eens haarfijn uitleggen waarom bidden iets anders is dan een auto-placebo en waarom het niet toetsbaar is maar wel werkt.
Ik ben het wel met Novada eens, er zal tenslotte wel een hoger iets zijn dan de mens.