Moderator: R_Bena
IdemIk ben een net ex middelbare student![]()
IdemIdemCycloon schreef:Ik ben een net ex middelbare student![]()
![]()
ik vraag me af, wat voor baan kun je dar eigenlijk mee krijgen? ik heb gehoord dat veel gediplomeerde biologen vaak een baan krijgen die niet veel met biologie te maken heeft.Afgelopen september afgestudeerd als bioloog.
Dat valt wel mee: ikzelf heb al wel een diploma op zak maar studeer nog steeds. Het is wel overwegend een jong team (we hebben geen grijze baarden in ieder geval)De moderators zijn volgens mij allemaal afgestudeerden.
Nou, het hangt er maar net vanaf.. Ik ben zelf al 2 jaar werkzoekend en ga mij nu maar wat serieuzer op de fotografie richten. Da's heel iets anders ja..ik vraag me af, wat voor baan kun je dar eigenlijk mee krijgen? ik heb gehoord dat veel gediplomeerde biologen vaak een baan krijgen die niet veel met biologie te maken heeft.Afgelopen september afgestudeerd als bioloog.
Nou, het hangt er maar net vanaf.. Ik ben zelf al 2 jaar werkzoekend en ga mij nu maar wat serieuzer op de fotografie richten. Da's heel iets anders ja..Assassinator schreef:ik vraag me af, wat voor baan kun je dar eigenlijk mee krijgen? ik heb gehoord dat veel gediplomeerde biologen vaak een baan krijgen die niet veel met biologie te maken heeft.Afgelopen september afgestudeerd als bioloog.![]()
idemIdemRov schreef:IdemCycloon schreef:Ik ben een net ex middelbare student![]()
![]()
idemidemphoenixofflames schreef:IdemRov schreef:Idem![]()
![]()
Het is wel overwegend een jong team (we hebben geen grijze baarden in ieder geval)![]()
Idemidemsuperslayer schreef:idemphoenixofflames schreef:
Idem![]()
![]()
Hier niet, tenzij je afgestudeerd aan het middelbaar onderwijs bedoeltDe moderators zijn volgens mij allemaal afgestudeerden.