Puzzel Puzzels
Kitty
Artikelen: 0

Re: Extreme (leuke) Theorieen

Dat chemtrails gedoe, ik had er nog nooit van gehoord, na die site gelezen te hebben, zou ik in eerste instantie denken, zit hier een kern van waarheid in? Of is het echt te weerleggen als klinkklare onzin, de vraag is dan weer, hoe is dit dan echt te weerleggen? En ik vraag me ook af hoe iemand (meerderen, want meerdere sites hierover en artikelen) erbij komt om iets wat totaal niet waar is, dan op deze manier, schijnbaar onderbouwd te brengen?

Het feit dat NASA of het leger dingen doet d.m.v. geheime operaties lijkt me zeker niet ondenkbaar.

Groet,

Kitty
Als je altijd doet wat je deed, dan krijg je wat je altijd kreeg.

ads

Steun Sciencetalk Logitech M185 - Draadloze Muis - Rood

Logitech M185 - Draadloze Muis - Rood

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 10 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nereb® USB-C SD en MicroSD-kaartlezer - USB 3.0 - Aluminium Behuizing - Card Reader

Nereb® USB-C SD en MicroSD-kaartlezer - USB 3.0 - Aluminium Behuizing - Card Reader

Bekijk product

Jan van de Velde

www.chemtrails.nl
Ok, stel, doelbewust worden dagelijks vaste stoffen in ons luchtruim gesproeid m.b.v. vliegtuigen, maar waarom zouden ‘ze’ dat nou willen doen?

Antwoord: GEEN IDEE. Er zijn een aantal theorieën, sommige geloofwaardiger dan anderen. Een paar veelvoorkomende:  

1. Om het broeikas effect te verminderen, het snelle afbreken van de ecosystemen door ozongaten te dichten en aards leven te beschermen tegen infrarode, ultraviolette en kosmische straling vanuit de ruimte.  

2. Om het weer op de wereld te modificeren en de broeikaseffecten tegen te gaan, daarbij gebruikmakend van synthetisch wolken-maken om neerslag te regelen.  

3. Voor defensiedoeleinden: zich verbergen voor lucht en satellietobservatie, om nieuwe militaire communicatiesystemen te vergemakkelijken, om zich te verdedigen tegen binnenkomende ICBM’s, (gecombineerd met ELF- en EMP-golven), om militaire 3D- imaging systemen te verbeteren.  

4. Voor massa-inentingen of genetisch manipuleren zonder medeweten van de bevolking.  

5. Als voertuig voor mind control.  

6. Voor het steriliseren in samenwerking met HAARP van gebieden die vergiftigd zijn met biogiffen en giftige schimmels.  

7. Om de VS af te schermen van de ELF/Scalar weerbeheersingstransmissies vanuit Rusland en China.  

8. Om elektromagnetische mind contol technologieën mogelijk te maken om de mensheid fysiek, mentaal en spiritueel te onderwerpen en te controleren.  

9. Als voertuig om de wereldbevolking terug te brengen tot een voor de Nieuwe Wereld Orde aanvaardbaar niveau.  

10. Als combinatie van het hierboven genoemde, aangezien deze technische toepassingen voor meerdere doelen te gebruiken zijn.
Of is het echt te weerleggen als klinkklare onzin, de vraag is dan weer, hoe is dit dan echt te weerleggen?
Gewoon, door met je gezonde verstand na te denken over wat jij allemaal zou moeten doen, en hoeveel andere mensen je zou moeten inschakelen, om één van bovenstaande doelen te bereiken. En dan eens proberen te bedenken hoe je dat allemaal doet zonder dat het opvalt, en zonder dat één van die duizenden mensen die er wetend bij betrokken moeten zijn op een goed moment wroeging krijgt en zijn mond open doet...... Oh nee, die laatste kans is klein, want die medewerkers spuiten we allemaal in met zo'n "mind-control" stofje.... :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Kitty

Misschien Jan van de Velde, maar een vriend van mij heeft ooit voor de NASA gewerkt en reken maar dat hij zwijgplicht heeft voor allerlei zaken die daar worden gedaan. Denk je nu echt dat er niets gebeurt buiten ons medeweten om? Dat lijkt me juist simpel gedacht.

Groet,

Kitty
Als je altijd doet wat je deed, dan krijg je wat je altijd kreeg.
Jan van de Velde

Er zijn geheimen en geheimen. Ik heb ook diverse geheimhoudingsclausules moeten tekenen in mijn leven. Maar ik kan je wel garanderen dat ik me daar niets meer van zou aantrekken op het moment dat ik doorkreeg dat ik aan het meewerken was aan een massa-genetische-manipulatie van de wereldbevolking, of aan elektromagnetische mind contol technologieën mogelijk te maken om de mensheid fysiek, mentaal en spiritueel te onderwerpen en te controleren.

En er hoeft er maar één met zo'n wroeging rond te lopen en heel het kaartenhuis stort in. Ik heb nog voldoende vertrouwen in de mensheid om te stellen dat een redelijk percentage nog een behoorlijke integriteit heeft.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
shimmy

Alsjeblieft, niet de chemtrails. Ik heb ooit geprobeerd wat kritische vragen te stellen op dit forum, maar ik werd meteen geblocked.
Gieter

Even over die chemtrails. Ik ben piloot en de duur van die chemtrails zijn gewoon afhankelijk van de luchtvochtigheid, stromingen in de lucht en condensatie. Die kunnen uren blijven hangen. Dat is helemaal afhankelijk van allerlei natuurlijke factoren. Ik kan zelfs landen, opstijgen en vervolgens door mijn eigen sporen vliegen. Allemaal onzin dus. Ze kunnen wel de aanleiding zijn tot wolk formaties maar dat is dan gewoon de trigger, de druppel zeg maar die de emmer doet overlopen. Wolken ontstaan sowieso door condesatie op deeltje en uit een vliegtuig motor komen nogal wat deeltjes.

Om een voorbeeld te geven. Waarom is het vaak mistig tijdens oud en nieuw om precies twaalf uur 's nachts?

Zit daar de overheid achter? Ja, daar zitten ze achter want de rest van het jaar mag je geen vuurwerk afsteken. En uit vuurwerk komen ook nogal wat deeltjes.
Als ik dat nu eens eerder had geweten... dan was ik het vast alweer vergeten.
Ruben Kwast

Even over die chemtrails. Ik ben piloot en de duur van die chemtrails zijn gewoon afhankelijk van de luchtvochtigheid, stromingen in de lucht en condensatie. Die kunnen uren blijven hangen. Dat is helemaal afhankelijk van allerlei natuurlijke factoren.

Probeer dat hun maar eens wijs te maken. Geloof mij, die lui zijn niet over te halen.

(PS: zie mijn post bovenaan deze pagina, die heeft betrekking op de kwestie 'chemtrails')
Everything that can go wrong, will eventually go wrong
Gieter

Ruben Kwast schreef:Probeer dat hun maar eens wijs te maken. Geloof mij, die lui zijn niet over te halen.  

(PS: zie mijn post bovenaan deze pagina, die heeft betrekking op de kwestie 'chemtrails')

Ik weet het. :P Het is jammer want het leven kan zo mooi zijn. Als ik ze dan de waarheid vertel geloven ze me niet en als ik dan lieg en zeg dat ik nu begrijp waarom ik altijd die oranje jerrycan moet leeggieten in mijn tank die ik heb gekregen van de marechaussee. Dan zeggen ze "zie je wel". Raar is dat en heel jammer. :roll:
Als ik dat nu eens eerder had geweten... dan was ik het vast alweer vergeten.
timwaagh

van het front van de wetenschap, een sensationele ontdekking:

R. Z. , chief executive wetenschapper, zetel voorwerpsfilosofie:

'vandaag hebben ik en mijn studenten na een irrationale tijd van research & developement een significante ontdekking gedaan, de dubbel-lepel-repeptie-theorie:

een lepel is een lepel en een lepel is een lepel'

(namen zijn afgekort en de rest gefingeerd wegens non-existentiele redenen)
Assassinator

eigenlijk vind ik die chemtrails nog wel 1 van de meer plausibele theorieën, het tenminste niet weer 1 van die doom theorieën :roll:

de technologie zou wel nuttig kunnen zijn, ook al zou het nu hartstikke nep zijn, in principe kan het wel en zou het wel nuttig zijn. alleen hierom moets ik wel lachen
7. Om de VS af te schermen van de ELF/Scalar weerbeheersingstransmissies vanuit Rusland en China.  

8. Om elektromagnetische mind contol technologieën mogelijk te maken om de mensheid fysiek, mentaal en spiritueel te onderwerpen en te controleren.  

9. Als voertuig om de wereldbevolking terug te brengen tot een voor de Nieuwe Wereld Orde aanvaardbaar niveau.
die zijn erg grappig, maar degene daarboven zijn nog wel redelijke redenen toch?
'The universe has a way of not caring about what you believe.'

- Robert Heinlein -
Wouter_Masselink

euh, nee niet echt. Volgens mij heb je dan toch wel een beetje last van paranoïa.
"Meep meep meep." Beaker
Assassinator

nja, ik zeg ook het is plausible, het zou in principe kunnen niet dat het gebeurt, nee dat denk ik niet :roll:

- Robert Heinlein -
technofreak

John Nash schreef:Correct, Phaesimbrotos

Ik had nog een interessante:  

De maan is 'man-made' en hol! Hier een boek erover: http://www.amazon.co.uk/gp/product/1842931...glance&n=266239

Lijkt me wel een leuk boek.
Men kan nogal veel schrijven he. :)

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 50 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 50 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk Gatson Mini Printer - 300DPI - Inclusief 14 Rollen Papier (Sticker, Normaal & Kleur) + 5 pennen - Mini Printer voor Mobiel - Pocket Printer - Mobiele Fotoprinter - Schoolspullen - Journaling Producten

Gatson Mini Printer - 300DPI - Inclusief 14 Rollen Papier (Sticker, Normaal & Kleur) + 5 pennen - Mini Printer voor Mobiel - Pocket Printer - Mobiele Fotoprinter - Schoolspullen - Journaling Producten

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 2TB

Western Digital Elements Portable - Externe harde schijf - 2TB

Bekijk product

Assassinator

hoe bedenk je zoiets! hoe komt iemand op dat soort dingen, holle, door de mens gemaakte maan??? platte aarde??? hoe kom je op dat soort onzinnigheden, wat is de achtergrond? vaag

- Robert Heinlein -

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!