en zowaar een vierpuntertje Tim treft het nogal?68 TimDW 20 2
overigens staat ene Peter als 68e vouwer inmiddels op de lijst, met een normaal eiwitje zo te zien.....
Achja zo gaat hij rap het meeste units hebben gedaan van ons allemaal
en zowaar een vierpuntertje Tim treft het nogal?68 TimDW 20 2
overigens staat ene Peter als 68e vouwer inmiddels op de lijst, met een normaal eiwitje zo te zien.....
200 punten voor 4 eiwitten, inmiddels draai je zo te zien normaal, of mischien beter, je hebt zo te zien toch al minstens één eiwit normaal gedraaid....TimDW schreef:Het ligt volgens mij gewoon aan de computer waar het programma opstaat. Die heeft geregeld zijn kuren en herstart dikwijls vanzelf, zelfs als niemand erop aan het werken is. Misschien dat daardoor het programma tiltslaat en niet degelijk kan afsluiten waardoor de eiwitten 'in de war' geraken.
Iemand die deze conclusie kan bevestigen?
Idd, op de computer waar ik het meeste op werk is er welgeteld 1 WU klaar. Op de andere twee computers is er nog geen enkel eiwit af, dus 4 voor de prijs van 1!200 punten voor 4 eiwitten, inmiddels draai je zo te zien normaal, of mischien beter, je hebt zo te zien toch al minstens één eiwit normaal gedraaid....
Hoera, weer twee, en we wachten op The Don.....69 Sander_Rozendaal 153 1
70 Psychotic_Waltz 153 1
600 punten in één klap: Struisvogeleiwitje? Welkom.49 McMuffin 600 1
Ik krijg ook sinds ik me aangemeld heb: 'trying to get work package'. Hoe kan ik erachter komen of ik wel iets heb gevouwen? Ik zit vrij lang per dag op de computer.Jan van de Velde schreef:En we staan bijna in de top 900!