Puzzel Puzzels
Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Karamelk
Artikelen: 0

Re: IFCJ de Israelische lobby in de USA

hitler was ook democratisch verkozen. het enige mooie aan harry de winter is zijn jaguar

ads

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS5350i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Canon PIXMA TS5350i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Super Mario Galaxy + Super Mario Galaxy 2 - Nintendo Switch

Super Mario Galaxy + Super Mario Galaxy 2 - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

Bekijk product

de grijze muis

Harry de Winter is zelf joods, heeft in Israël gewoond en heeft nog steeds familie daar.
Ronnie niet dan?

Schrok je zo van de FAQ? Er ging zeker een wereld voor je open. Het klinkt soms niet zo prettig in de oren, maar kun jij de feiten tegenspreken?

Ach en voor de rest is het precies wat ik eerder zei over vermeende Joodse lobbygroepen in de USA, mocht er al een bestaan, dan wordt deze door een ander teniet gedaan.

Lees en begrijp je wel Engelse teksten? Ik vind het zo merkwaardig dat je daarop nooit reageert alsof je ze wel begrepen hebt.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

albert davinci

het enige mooie aan harry de winter is zijn jaguar
En wat heeft zijn mooie Jaguar te maken met zijn opvatting over Israël. Kom op kara, dit is zelfs voor jouw doen wel heel erg flauw.
Schrok je zo van de FAQ? Er ging zeker een wereld voor je open. Het klinkt soms niet zo prettig in de oren, maar kun jij de feiten tegenspreken?
Dat is nu juist het probleem, ze beperken zich niet tot de feiten.

1. Ze plukken selectief die feiten die hun goed uitkomen en de overigen laten ze weg.

2. Ze kleuren de feiten met hun eigen subjectieve mening, veelal op een subtiele wijze.
Lees en begrijp je wel Engelse teksten? Ik vind het zo merkwaardig dat je daarop nooit reageert alsof je ze wel begrepen hebt.
Ik haalde in de hoogste jaren van het VWO allemaal achten en negens voor Engels zonder dat ik er iets voor deed. Dus wees gerust, ik kan prima Engelse testen lezen. Ik kijk films bij voorkeur zonder ondertiteling (om meerdere redenen) en lees ook op het Internet regelmatig Engelse teksten, oa het wetenschappelijke deel van de BBCwebsite.

Ik heb wel eens summier gereageerd op jouw Engelse tekst. Dat ik er meestal niet op reageer is omdat ik ze, no offense, meestal weinig interessant en relevant vind. Ik lees ze wel hoor, toch in ieder geval altijd oppervlakkig.

[/quote]
Karamelk

Albert het spijt me werkelijk dit te moeten zeggen maar iemand die als argumentatie steevast niet verder komt dan zijn eigen mening objectief te noemen en die van alles wat daarmee in strijd is subjectief, tja hoe zal ik het zeggen... dat vind ik dan weer subjectief en ik meen dat heel objectief. Harry de Winter's jaguar lijkt me in dit hele debat trouwens marginaal relevanter dan jouw punten voor engels op het VWO, maar ik ben de eerste om toe te geven dat het waarschijnlijk niet vreselijk veel zal schelen. Wat vond je van mijn opmerking dat ook Hitler democratisch verkozen was in reactie op jouw stelling dat aangezien Hamas zo onberispelijk democratisch verkozen werd het automatisch een valide gesprekspartner is? Ook flauw of zeg je: mwoah?
albert davinci

Albert het spijt me werkelijk dit te moeten zeggen maar iemand die als argumentatie steevast niet verder komt dan zijn eigen mening objectief te noemen en die van alles wat daarmee in strijd is subjectief, tja hoe zal ik het zeggen... dat vind ik dan weer subjectief en ik meen dat heel objectief. Harry de Winter's jaguar lijkt me in dit hele debat trouwens marginaal relevanter dan jouw punten voor engels op het VWO, maar ik ben de eerste om toe te geven dat het waarschijnlijk niet vreselijk veel zal schelen. Wat vond je van mijn opmerking dat ook Hitler democratisch verkozen was in reactie op jouw stelling dat aangezien Hamas zo onberispelijk democratisch verkozen werd het automatisch een valide gesprekspartner is? Ook flauw of zeg je: mwoah?
Mijn opmerking over mijn beheersing van de Engelse taal was een beleefd antwoord op een serieuze vraag van grijze muis.

Jij haalt de jaguar uit de lucht, gewoon om Harry de Winter belachelijk te maken en de geloofwaardigheid van eajg aan te tasten, dirty campaigning noemen ze dat in de USA, is gelukkig vooralsnog geen gewoonte in Nederland.

Helaas is Hitler democratisch verkozen, dat blijft een merkwaardig fenomeen. Dat had deels te maken met de instortende economie en Hitler zijn retorische talent.

Clinton en Kok waren ook democratisch verkozen maar worden toch algemeen erkend als zeer integere mensen die hun werk zeer goed deden.

Op elk vlak zijn er uitzonderingen. Het punt is dat het een gebruik is dat je democratisch verkozen leiders internationaal erkent.

Bush is daarentegen weer niet democratisch verkozen maar dat is weer een andere discussie.
Karamelk

jij hebt blijkbaar iets tegen jaguars. ik vind ze zelf wel mooi hoor. bush wordt door mij overigens ook algemeen erkend als integer mens die zijn werk zeer goed doet en die bovendien democratisch verkozen is en ook daadwerkelijk de democratie voorstaat.
albert davinci

Albert het spijt me werkelijk dit te moeten zeggen maar iemand die als argumentatie steevast niet verder komt dan zijn eigen mening objectief te noemen en die van alles wat daarmee in strijd is subjectief, tja hoe zal ik het zeggen... dat vind ik dan weer subjectief en ik meen dat heel objectief.
Dat is echt flauwekul en ook nog eens een leugen :)

Ik heb nergens getypt dat mijn mening objectief is. Een mening kan niet eens objectief zijn. :?:

Elke mening is subjectief, dus ook die van de moslimfundamentalisten en die van de jodenfundamentalisten.

Ik heb enkel gezegd dat Europa heel wat objectiever is dat de USA die met oogkleppen op Israël steunen, zelfs al zijn ze al enkele decennia een bezetter die de Palestijnen op een gruwelijke manier onderdrukt.

Europa legt de schuld bij beiden en wilt gewoon simpelweg vrede.

Dat is feitelijk objectiever omdat er in een conflict per definitie meerdere partijen schuld hebben.
albert davinci

jij hebt blijkbaar iets tegen jaguars. ik vind ze zelf wel mooi hoor. bush wordt door mij overigens ook algemeen erkend als integer mens die zijn werk zeer goed doet en die bovendien democratisch verkozen is en ook daadwerkelijk de democratie voorstaat.
Ik vind Jaguars maar voor oude mannen met een toupet :wink:

Fascinerend dat jij dat vindt. De meeste Europese media denken daar toch heel anders over. Of heb jij een winterslaap gehouden met al die cheaterij in swingstate Californië.
Karamelk

kijk dat bedoel ik nou: omdat JIJ het eens bent met "de" europese media, noem je ze objectief. het dringt blijkbaar niet tot je door dat ik het misschien niet eens ben met "de" europese media, en dat de objectiviteit van deze media dus geen argument, maar juist twistpunt is van waaruit je mag beginnen met beargumenteren.
de grijze muis

A D
Ik heb wel eens summier gereageerd op jouw Engelse tekst. Dat ik er meestal niet op reageer is omdat ik ze, no offense, meestal weinig interessant en relevant vind. Ik lees ze wel hoor, toch in ieder geval altijd oppervlakkig
.

Dat komt er van als je oppervlakkig leest, dan laat je de inhoud niet tot je doordringen en begrijp je er geen mallemoer van.

Als je “mijn” Engelse teksten oppervlakkig leest, moet je toch eens andermans Engelse teksten echt goed lezen, zoals deze:

http://www.palestinecenter.org/cpap/docume...ts/charter.html
sdk

..

Albert, tip: don't feed the trolls..

Groetjes,

Sk
Karamelk

don't feed the trolls

je tegenstanders ontmenselijken, is hamas ook al zo'n kei in (zie charter)
curious

et tu Karamelkus :)
just curious
curious

et tu Karamelkus :)
het enige mooie aan harry de winter is zijn jaguar
just curious

ads

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 128GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 128GB - Gray + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Kobo Clara BW - E-reader - 6 inch - 16GB - Luisterboeken - Zwart

Kobo Clara BW - E-reader - 6 inch - 16GB - Luisterboeken - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

HP 305 - Inkcartridge - Origineel - Standaard capaciteit - Kleur en Zwart

Bekijk product

de grijze muis

Ik had Harry liever in een ouwe Amerikaan gezien, maar daar heeft hij teveel geld voor. Hoe zou dat toch komen? Is daar al een complottheorie over? De situatie vraagt er immers om! Secret Lobby.

http://www.palestinecenter.org/cpap/docume...ts/charter.html

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “📊 Politicologie en Economie”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!