Moderator: Rhiannon
Ronnie niet dan?Harry de Winter is zelf joods, heeft in Israël gewoond en heeft nog steeds familie daar.
En wat heeft zijn mooie Jaguar te maken met zijn opvatting over Israël. Kom op kara, dit is zelfs voor jouw doen wel heel erg flauw.het enige mooie aan harry de winter is zijn jaguar
Dat is nu juist het probleem, ze beperken zich niet tot de feiten.Schrok je zo van de FAQ? Er ging zeker een wereld voor je open. Het klinkt soms niet zo prettig in de oren, maar kun jij de feiten tegenspreken?
Ik haalde in de hoogste jaren van het VWO allemaal achten en negens voor Engels zonder dat ik er iets voor deed. Dus wees gerust, ik kan prima Engelse testen lezen. Ik kijk films bij voorkeur zonder ondertiteling (om meerdere redenen) en lees ook op het Internet regelmatig Engelse teksten, oa het wetenschappelijke deel van de BBCwebsite.Lees en begrijp je wel Engelse teksten? Ik vind het zo merkwaardig dat je daarop nooit reageert alsof je ze wel begrepen hebt.
Mijn opmerking over mijn beheersing van de Engelse taal was een beleefd antwoord op een serieuze vraag van grijze muis.Albert het spijt me werkelijk dit te moeten zeggen maar iemand die als argumentatie steevast niet verder komt dan zijn eigen mening objectief te noemen en die van alles wat daarmee in strijd is subjectief, tja hoe zal ik het zeggen... dat vind ik dan weer subjectief en ik meen dat heel objectief. Harry de Winter's jaguar lijkt me in dit hele debat trouwens marginaal relevanter dan jouw punten voor engels op het VWO, maar ik ben de eerste om toe te geven dat het waarschijnlijk niet vreselijk veel zal schelen. Wat vond je van mijn opmerking dat ook Hitler democratisch verkozen was in reactie op jouw stelling dat aangezien Hamas zo onberispelijk democratisch verkozen werd het automatisch een valide gesprekspartner is? Ook flauw of zeg je: mwoah?
Dat is echt flauwekul en ook nog eens een leugenAlbert het spijt me werkelijk dit te moeten zeggen maar iemand die als argumentatie steevast niet verder komt dan zijn eigen mening objectief te noemen en die van alles wat daarmee in strijd is subjectief, tja hoe zal ik het zeggen... dat vind ik dan weer subjectief en ik meen dat heel objectief.
Ik vind Jaguars maar voor oude mannen met een toupetjij hebt blijkbaar iets tegen jaguars. ik vind ze zelf wel mooi hoor. bush wordt door mij overigens ook algemeen erkend als integer mens die zijn werk zeer goed doet en die bovendien democratisch verkozen is en ook daadwerkelijk de democratie voorstaat.
.Ik heb wel eens summier gereageerd op jouw Engelse tekst. Dat ik er meestal niet op reageer is omdat ik ze, no offense, meestal weinig interessant en relevant vind. Ik lees ze wel hoor, toch in ieder geval altijd oppervlakkig
don't feed the trolls
het enige mooie aan harry de winter is zijn jaguar