Al een tijd werk ik aan mijn eigen site alleen nu heb ik een klein probleempje. Ik wil namelijk een #include tag inbrengen in mijn HTML page alleen dit schijnt niet te kunnen. Nu is mijn vraag of iemand weet hoe ik mijn page een basic PHP page maak? Ik ben namelijk niet heel bekend met PHP en hoe de structuur ervan werkt. Wel weet ik dat je html overal in PHP kan toepassen dus eigelijk haal ik er geen nadelen uit.
Mijn website was gepland klaar te zijn voor vanochtend alleen aangezien ik zulke erge problemen had met de #include codes is er niet veel meer van gekomen.
Ik zal even de #include tag toelichten voor de gene die het niet weten: De #include tag wordt gebruikt om een kleine bestand in te laden. Stel je hebt rechtsboven aan je page een latest update melding dan kan je die inladen via #include om te voorkomen dat je na elke update elke pagina moet veranderen (Dat kunnen er soms wel 10-20 zijn).
Ik zal het meer dan erg op prijs stellen als iemand zo vriendelijk wilt zijn om hier te posten of mij persoonlijk te contacteren via mijn profiel. Ik zelf denk dat persoonlijk contact wat makkelijker gaat.
Bedankt voor jullie tijd
Puzzels