Hoi Don,
Ik denk dat mensen wel degelijk in mijn 2 groepen in zijn te delen,ook denk ik dat mensen in jouw 2 soorten mensen zijn in te delen, zonder meer.
1) Mensen die een wetenschappelijke verklaring willen
2) Mensen die niet (willen) begrijpen wat wetenschapplijk bewijs is en die niet thuis horen op een wetenschapsforum
Verder is het niet mijn bedoeling om arrogant over te komen, maar ik heb wel een punt wat je eigenlijk illustreert met je reactie:
Als je niet begrijpt wat wetenschap eigenlijk behelst...
Ja ik begrijp wel wat wetenschap behelst en ik besef dat ik een enigsinds provocerende houding heb, maar ik probeer slechts de beperking van een wetenschappelijke houding aan te geven.
Je kan dus zeggen dat ik geen wetenschappelijke argumenten gebruik of iets dergelijks, maar om te zeggen dat ik het niet begrijp is weer zo'n oordeel. Niet erg wetenschappelijk dus...
Verder zeg je ook nog:
...dan moet je je nog eens afvragen waar je mee bezig bent door dit soort onzin op het wetenschapsforum te posten.
Tja, het is onzin volgens jou...
Als je het er nou gewoon bij laat te zeggen dat het niet wetenschappelijk is, daar kan ik respect voor opbrengen, maar zeg nou zelf, wat heeft het nou voor zin om het onzin te noemen...
Niet wetenschappelijk maar vooral niet zo aardig...
Ik heb wel nog een vraag:
Heb je zelf weleens gebprobeerd leylijnen te detecteren onder begeleiding van iemand die daar ervaring mee heeft? Aanrader!
Los van dat bied ik mijn welgemeende excuses aan aan iedereen die ik met mijn mening tegen het hoofd stoot, en zal proberen mijn pseudo-wetenschappelijk claims te bewaren voor andere gelegenheden, maar hey...
...freedom for all, right?
Groet,
Tom