haha lachen.. Ik weet zelf uit ervaring dan dat als je drop eet het een stuk erger word. Vooral die echte drop. Misschien ligt het daaraan? Het kan natuulk ook wat anders zijn.lor schreef:hee allemaal..
Tis echt te erg ik laat echt al 2 dagen lang heel de dag door scheten om de vijf minuten..En ik maar niet weten waardoor het zou komen.. Maar ik had de dag voordat ik ging scheten brocolli gegeten en rijst met uhm boontjes(sperzie) Maar ik snap eiglijk niet waarom het dan zo erg is zoals ik het nu heb..
Ben ziek geweest.. maar ik denk niet dat het daar aan ligt.. Want ik eet dat wellis vaker en dan heb ik der echt niet zoveel last van als dat ik t nu heb.. haha.. Weet een van jullie waar dat aan kan liggen??
![]()
![]()
![]()
![]()
wat is eigenlijk de psychologische uitleg van het feit dat als je een joekel van een scheet laat (Broekhoest) dat je dan lol hebt?gastje schreef:Volgens mij is het zo dat wanneer je een harde scheet laat , de gassen over een grotere ruimte worden verspreidt of blijven ergens anders zitten, wanneer je zo'n zachte onopgemerkte scheet laat stinkt deze gewoon meer omdat het meer in de buurt blijft hangen, tenminste dat vind ik de beste redenering. Trouwens over dat onderwerp hoe meisjes dat doen lijkt mij ook zeer interressant en heb idd nog geen enkel meisje een wind horen laten.
Man wat een onderwerp![]()
8)
Klopt bij winden die je ruikt is in de meeste gevallen het gas H2S, ofwel zwavelwaterstof de boosdoener. Wij hebben op school wel eens met scheikunde H2S kunstmatig nagemaakt in een reageerbuis. Hoe dat precies ging weet ik niet, maar het was een ongelooflijke stank, ik was bovendien verkouden (dan ruik je sowieso al bijna niets) maar dat rook ik heel goed.ZOOOW H2S STINKT! NIET TE HARDEN GEWOON. :shock: moet je eens een eitje laten rotten gnagna dan ga je echt over je nek als je dat afgesloten doosje weer openmaakt. Of voor de zomerstop van voetbal er eentje achterlaten tussen de verwarming van de kleedkamer, daar zullen je teamgenoten niet blij mee zijn :P :lol: