Ja, natuurlijk is het een doodszonde om anders te zijn dan anderen. Stel je bent slim, je bent een genie of je bent hoogbegaafd creatief

, dan rest je niets anders dan je te schikken naar het plebs. Deze zijn nou eenmaal in de meerderheid en ook nog eens dol op knokken. Zeg maar je kop boven het maaiveld en dan deze eraf.
De truuk is om je heeeeel dom te houden en dan te zeggen dat je in god gelooft en dat je het eens bent dat alle buitenlanders eruit moeten en dat de islam *** is en dat Europa alleen maar slecht is.

Dat soort populistisch gejodel. Dan heb je namelijk snel vrienden. En als je veel vrienden hebt gaan deze mensen dingen voor je doen. Ze mogen je namelijk en.... ze zijn echt dom. Jij bent alleen stiekem "dom"

. En als je dan veel vrienden hebt die alles voor je doen en je geld geven etc. Dan grijp je de macht, stuur je het volk de oorlog in, dat vinden ze leuk, zijn ze goed in en daar hebben ze democratisch voor gekozen.

Nou ja, zoiets dus. Ik bedoel slim zijn doe je uit het gezichtsveld van anderen. De meeste mensen zijn te dom om hun veters te strikken. Voorbeeld. Het gemiddelde IQ is 100 (uitgaande dat iq-testen kloppen). Ik ben geniaal (dat ben ik niet maar dat rekend makkelijk) en heb een IQ van 140 een zwakzinnige heeft een IQ van 60 het verschil tussen gemiddelde mensen en mij is 40, tussen gemiddelde mensen en zwakzinnige is ook 40. Dus ja, het is voor gemiddelde mensen niet echt te snappen wat een slim iemand zegt. Het is een voorbeeld dat natuurlijk niet helemaal opgaat maar wel een indicatie. Anderzijds als je dat niet zelf kan bedenken ben je niet echt snugger

Als ik dat nu eens eerder had geweten... dan was ik het vast alweer vergeten.