Echter merk ik wel dat er blijkbaar toch heel veel behoefte is om over dit onderwerp van gedachten te wisselen.
Deze topic blijft dus open staan, maar wordt verplaatst naar "Algemene Discussie" omdat het in ieder geval niet veel te maken heeft met Filosofie, Theologie en Ethiek.
Algemeen verzoek: Probeer in ieder geval om de algemene vraagstelling in gedachte te houden en ga hier nu niet persoonlijke levensbeschrijvingen neerzetten die moeten aantonen dat je hoogbegaafd bent maar die verder niets met de vraag te maken hebben.
En, bij voorbaat: blijf vriendelijk. Doorgaans eindigen topics die het persoonlijke van mensen raken uiteindelijk, door opborrelende emoties, in een hopeloze ruzie.
Tot nu toe gaat het goed, dus laten we het zo houden.
Puzzels