de zon brand ook langzaam op dus die word ook kleiner ???
ik denk dat je het in het procentuele moet zoeken ...
niet juist heb beantwoord. Een straal bestaande uit ALPHA DEELTJES (heliumatomen zonder baan-electronen) buigen naar LINKS af.-waarom worden protonen naar links afgebogen in een elektrisch veld ?

Pardon??? Ik ben het voortdurend niet met je eens Eric, maar hier maak je het echt te bond! Een elektron met atomaire grootte????dan krimpt het elctron weer naar zijn atomaire grootte
Opzich is het idee achter de expansie theorie helemaal nog niet zo gek. Denk aan het micro zonnestelsel. Opzich lijkt gravitatie op kleine schaal vergelijkbaar te gedragen als op grote schaal. Dus als bepaalde factoren zich gelijktijdig schalen, dan zou alles kunnen expanderen zonder dat we het merken. Uiteindelijk is dit is een theorie, of dit werkelijk klopt, is helemaal niet zeker, maar hierover discusseren helpt zeker om tot nieuwe inzichten te komen.Eric, in het kader dat we weer wat wetenschappelijker wilde worden van tijd tot tijd, geldt hier ook voor. Je theorie is gewoon wetenschappelijk niet houdbaar, er moet nog teveel aan gedaan worden voordat het enigszinds plauzibel wordt. Je spreekt de experimenten tegen, maakt veel aannames en gebruikt fout wiskunde, ik zie geen reden om dit topic er veel langer open te houden op deze manier.
Laat het nou zo zijn dat onze meetlat ook meeexpandeerd, aangezien die weer afhangt van de grootte van een atoom..... oftewel zo'n claim is per definitie niet weerlegbaar, en dus ook geen wetenschappelijke aanname.EricDeRode schreef:1. Dat alle atomen in het ons bekende heelal in afmeting toenemen met een factor
die eenvoudig berekend kan worden. Omdat wijzelf (en alle bekende materie)
met eenzelfde factor expanderen is dat niet waarneembaar (doch de effecten wel).
EricDeRode schreef:Wat er in "The Final Theory" niet wordt verteld is over het massaverlies in het gehele proces
Met vriendelijke groet,
Volkan![]()
Wat is tijd? Voor jou zijn het 2 jaar, voor mij 2 minuten... Wat is informatie? Defineer informatie.
Als je wil reageren op de quote haal dan je tekst tussen die [ quote] blokken vandaan anders is het erg onduidelijk wat je zegt.en