Von Däniken en waarheid in één zin ( gruweltjep ik heb dit boek ('Waren de goden kosmonauten?' van Von Däniken) ook gelezen , fantastisch boek . Het boek haalt wel enkele sterke argumenten aan , en volgens mij zit er wel wat waarheid in.
Ik denk in ieder geval dat er meer over meerdere universums zal ontdekt worden met de nieuwe telescoop die wordt gebouwd waar men mee zou kunnen terugzien tot dichtbij de Big Bang ...
</a]" target="_blank">http://www.cnn.com/2006/TECH/space/08/22/a...html[url="http://]://http://www.cnn.com/2006/TECH/space/...t="_blank">[/url][/url]
Puzzels