Puzzel Puzzels
Cycloon
Artikelen: 0

Re: 2e bijeenkomst forumleden

Nja ik ben ook nog maar 18, oud zou ik me nog niet echt noemen :)

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 50 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 50 euro - Voor jou

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Terracotta Rood

Canon SELPHY QX20 - Mobiele Fotoprinter - Draadloos - Terracotta Rood

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Nuvance SD Kaart Lezer - 3 in 1 - Micro SD Kaart - USB naar USB C - 8-Pin - Geschikt voor alle Telefoons, Tablets & Laptops

Bekijk product

Assassinator

ik krijg mn ouders niet zo ver, ach, is het ook wel wat voor mij? ik denk dat ik toch een beetje buiten de boot val aangezien ik hier op het forum véél makkelijker discussier en uit mn woorden dan in real life, de dingen die ik hier zeg (zie dit voor een makkelijk voorbeeld van iets waar ik in het echt nooit op zou komen)

best jammer, het lijkt wel of ik schizofreen ben.
'The universe has a way of not caring about what you believe.'

- Robert Heinlein -
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Cycloon

Assassinator schreef:ik krijg mn ouders niet zo ver, ach, is het ook wel wat voor mij? ik denk dat ik toch een beetje buiten de boot val aangezien ik hier op het forum véél makkelijker discussier en uit mn woorden dan in real life, de dingen die ik hier zeg (zie dit voor een makkelijk voorbeeld van iets waar ik in het echt nooit op zou komen)

best jammer, het lijkt wel of ik schizofreen ben.

Geen paniek, ik ben eigelijk ook iemand die moet loskomen zeg maar. Als ik bij nieuwe mensen terechtkom heb ik toch ook even die aanpassing nodig. Maar een keer dat gepasseerd is loopt alles wel vanzelf los :) (verwacht van mij ook maar geen hoge en intellectuele praat die ik al schrijvend vaak wel durf te gebruiken)
Ger

Revelation schreef:Oh ja? Ik ben op 09-11 jarig :)

Maar alvast bedankt :)
:) Andere notatie, foutje :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Revelation

Een gratis drankje maakt alles goed :)
“Quotation is a serviceable substitute for wit.” - Oscar Wilde
StrangeQuark

Ik kom uit de Regio Twente, maar ga bij mijn vriendin slapen vlak bij Eindhoven, en ik ben dus denk ik al daar weg, misschien kan het wel, laat maar weten via PB.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
Miels
Artikelen: 6

Ik kom uit de Regio Twente, maar ga bij mijn vriendin slapen vlak bij Eindhoven, en ik ben dus denk ik al daar weg, misschien kan het wel, laat maar weten via PB.
Ahum... Waar heb je het over?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
Veertje

StrangeQuark schreef:Ik kom uit de Regio Twente, maar ga bij mijn vriendin slapen vlak bij Eindhoven, en ik ben dus denk ik al daar weg, misschien kan het wel, laat maar weten via PB.
Ahum... Waar heb je het over?
http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...d=218664#218664

http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...d=218703#218703

:wink:
I am not young enough to know everything - Oscar Wilde
StrangeQuark

Ik ben zo weinig verwijdert van een leeftijds sneer. Als laatste mod die dat soort opmerkingen nog niet heeft gemaakt. :)
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
Leuke gast

Revelation schreef:Oh ja? Ik ben op 09-11 jarig [rr]

Maar alvast bedankt :)
da's toevallig, ik ook, ben geboren op 11-09-71
StrangeQuark

Ach we hebben het al eerder op het forum er over gehad. Als er 23 mensen in een groep zitten is de kans meer dan 50% dat twee mensen dezelfde verjaardag hebben.
Cycloon

Ach we hebben het al eerder op het forum er over gehad. Als er 23 mensen in een groep zitten is de kans meer dan 50% dat twee mensen dezelfde verjaardag hebben.

De theorie die hier achter schuilt intresseert me wel [rr]
TD

StrangeQuark schreef:Ach we hebben het al eerder op het forum er over gehad. Als er 23 mensen in een groep zitten is de kans meer dan 50% dat twee mensen dezelfde verjaardag hebben.

De theorie die hier achter schuilt intresseert me wel [rr]
Off-topic dan even: zie hier (en ga evt. daar verder).
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
RopequalsGod

Gestemd op "Nee, het vervoer is te duur/te lastig te regelen."

En alhoewel ik niet zo prominent aanwezig ben op dit forum, zou het me in principe wel een leuke ervaring lijken. Misschien als het wat dichterbij was geweest dat ik wel gekomen was. Ben een keer naar een soortgelijke meeting geweest van een ander forum en dat was opzich wel een succes. Alleen kwam ik een beetje laat thuis, meeting was in Utrecht en ik woon zelf in emmen.

Misschien volgende keer [rr]
Non scholae sed vitae discimus

ads

Steun Sciencetalk Smarfer - Magnetische pictogrammen voor weekplanner - 50 stuks - Planbord kind - Binneneditie

Smarfer - Magnetische pictogrammen voor weekplanner - 50 stuks - Planbord kind - Binneneditie

Bekijk product

Steun Sciencetalk Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech M220 Silent - Draadloze Muis - Grijs

Logitech M220 Silent - Draadloze Muis - Grijs

Bekijk product

Ger

Mja, in de buurt van Emmen zullen we denk ik niet snel komen. Dan is het voor de Vlamingen onder ons helemaal niet meer aan te rijden. Maar kun je niet met iemand meerijden op de heenweg? Ik denk dat jij ook wel bij Miels zal mogen pitten en dan de volgende dag weer vrolijk terug. Bart, uit Groningen, doet het ook zo.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “ℹ️ Over dit forum”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!