Moderator: R_Bena
Assassinator schreef:ik krijg mn ouders niet zo ver, ach, is het ook wel wat voor mij? ik denk dat ik toch een beetje buiten de boot val aangezien ik hier op het forum véél makkelijker discussier en uit mn woorden dan in real life, de dingen die ik hier zeg (zie dit voor een makkelijk voorbeeld van iets waar ik in het echt nooit op zou komen)
best jammer, het lijkt wel of ik schizofreen ben.
Revelation schreef:Oh ja? Ik ben op 09-11 jarig![]()
Maar alvast bedankt![]()
Ahum... Waar heb je het over?Ik kom uit de Regio Twente, maar ga bij mijn vriendin slapen vlak bij Eindhoven, en ik ben dus denk ik al daar weg, misschien kan het wel, laat maar weten via PB.
http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...d=218664#218664Ahum... Waar heb je het over?StrangeQuark schreef:Ik kom uit de Regio Twente, maar ga bij mijn vriendin slapen vlak bij Eindhoven, en ik ben dus denk ik al daar weg, misschien kan het wel, laat maar weten via PB.
da's toevallig, ik ook, ben geboren op 11-09-71Revelation schreef:Oh ja? Ik ben op 09-11 jarig [rr]
Maar alvast bedankt![]()
Ach we hebben het al eerder op het forum er over gehad. Als er 23 mensen in een groep zitten is de kans meer dan 50% dat twee mensen dezelfde verjaardag hebben.
Off-topic dan even: zie hier (en ga evt. daar verder).StrangeQuark schreef:Ach we hebben het al eerder op het forum er over gehad. Als er 23 mensen in een groep zitten is de kans meer dan 50% dat twee mensen dezelfde verjaardag hebben.
De theorie die hier achter schuilt intresseert me wel [rr]