Lezen (veeeeel), gedichten schrijven (o.a.), ben begonnen met tekenen en schilderen maar geloof niet dat ik erg veel talent heb, taarten en cake en broodjes bakken, paardrijden, forummen, mijn vriend knuffelen (telt dat als hobby? Ja toch?) en bezig zijn met mijn toekomstige bedrijfje.
Verder doe ik lekker veel internetten, en kom ik zo weinig mogelijk buiten en hou ik om dat te compenseren weer erg van zonnebanken (tsja..) maar heb ik daar meestal geen geld voor, maar ga ik daar lekker verandering in brengen

. Verder doe ik graag mijn reserve vader opzoeken in Hongarije (vaag verhaal - laat maar), want dies lief en hou ik van muziek, uitgaan, musea, toneel, de SP en van discovery channel/ animal planet kijken.