Euclides naar mijn weten, (edit: Ik had over de laatste regel heen gelezen). Maar je hebt gelijk, ik heb er wel erg lang over zitten nadenken of er een echte wiskunde vraag mogelijk zou zijn. Want je komt bijna altijd uit op geschiedenis achtige vragen zoals deze. Ik kon moeilijk een integraal neerzetten, of wat de waarde van PI is, het is altijd te makkelijk of te moeilijk. Althans dat was een beetje mijn probleem. Of onmogelijk of te makkelijk, maar ja, je hebt wel gelijk dat het er bij had gemoeten. Volgende keer als je komt zit er zeker een wiskunde vraag bij.
Zojuist de score van Johan2 nagekeken. Een zeer verdienstelijke 14 goed.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.
gelukkig is dat menselijk geheugen vluchtig: als ik alle gekke woorden die ik in mijn leven tegengekomen ben zou moeten onthouden, mocht ik wel een kop hebben als een boerenschuur. En wat TD! vertelt over die onomatopee in de standaard-lesstof wens ik met een korrel zout te nemen. Het wordt mogelijk wel eens genoemd in een zijsteegje van een les. Maar ik kan me niet voorstellen dat er ooit een examenvraag middelbaar zou komen over de betekenis van het woord onomatopee.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip... http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip... http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Jongens toch. Kennis is kennis. De onomatopee heb ik niet opgezocht. Er is toch niets fijner dan trivia kennis. Moet je kijken, als ik de onomatopee vergeten was, was er niet al gezellig drie pagina's over geouwehoerd.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.