Wie kent er een goede Teken-opleiding?
Ik heb al veel naar informatie gezocht, maar wordt er niet veel wijzer van.
Dus als een van jullie iets weet, of uit eigen ervaring iets kan melden...graag.
Ik ben dus echt op zoek naar een voltijd opleiding (dus i.p.v. mijn huidige studie), geen NTI dus, het liefst hogeschool.
Over de inhoud, ik zoek een opleiding die het meest gericht is op het tekenen, dus niet media-technologie of dat soort studies. En als het kan ook niet zo'n school waar je bijna geen lessen volgt, waar ze 24/7 projecten hebben, ik wil echt wat leren.
Danku!
1
Puzzels