Puzzel Puzzels
skyguy
Artikelen: 0

Re: De grote hobby/vrijetijdsbestedingtopic

Sterrenkunde (het deel wat met telescopen & waarnemen te maken heeft :wink: ), Fotografie vind ik ook erg leuk, wat computeren en mountainbiken + fitness.

ads

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 17 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas screen protector

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 17 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas screen protector

Bekijk product

Steun Sciencetalk Loesje scheurkalender - 2026

Loesje scheurkalender - 2026

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Bekijk product

Mrtn

Sporten: ik hang twee keer per week in de klimhal, muziek luisteren, tijd met mijn vriendin doorbrengen.. simpsons kijken, fotograferen, lezen (boeken, Calvin & Hobbes, Joe Bar)

Gewoon, wat iedereen doet [rr]
Of course, the theory of relativity only works if you're going west.

-Calvin-
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

WendyTje

Tekenen en schilderen is mn grote hobby, al heb ik daar een stuk minder tijd voor dan ik zou willen, dat gooi ik vervolgens dan weer op mn website, ook leuk om te doen. Een van mn favo kunstenaars die ik probeer te evenaren is toch wel Luis Royo, toch weer dat fantasy he.

Ook lees (nouja, verslind) ik alles wat ik maar kan vinden zo`n beetje, ben vooral dol op fantasy boeken, maar dat sluit al de rest niet uit. En ohja, de computer, ik ben wel van de RPG games.

Om de zoveel tijd eens goed stappen/dansen, of met vriendinnen met een wijntje danwel thee op de bank hangen is ook een vrijetijdsbesteding waar ik erg dol op ben.

Maar je begrijpt, als ik dit moet combineren met en 40 urige werkweek (in t lab), t huishouden en daarbij nog probeer te sporten/buikdansen.. tja ik geloof dat ik tijd te kort kom.
Chromosoompje

Volleybal ook. twee trainingen en een match per week

dieren bestuderen, veel buiten zijn.

en dan natuurlijk het studentikoze gedeelte he: cantusjes, fuifjes, dopen... al die fijne dingen!!!!
Erik__

Basketbal 2x in de week een training van 1 uur+een wedstrijd [vanaf 23 sept.]

Parkour [Als je wilt weten wat het is moet je naar www.youtube.com gaan en het invullen in de zoekmachine]

Hardlopen, wanneer ik zin heb.

Computeren, ik ga dit afbouwen. Leven is bellangrijker. :wink:

Astronomie, niet erg veel. Ik kijk s'avonds altijd naar de sterren, en lees dit forum. Een telescoop komt later nog.
Eric Tutu

uurtje of 10 per week 'salsa cubana' zowel les krijgen als de techniek van anderen bijspijkeren. Mn eigen maleise taal bijspijkeren, maleise teksten vertalen, mn biologie-sk huiswerk maken, naar de sportschool gaan discussieren met mensen nou dat was het wel
Lawamena hitihala lawamena haulala
Jeroen

Ik teken strips in mijn vrije tijd :) . Van strippagina's/verhaaltjes tot uitgebreide platen (zie: http://www.stripsandsuch.nl.nu). Helaas zit er niet veel vaart in mijn verhaaltjes, mijn vrije tijd is schaars de laatste tijd.
Nothing to see here, move along...
Maybe

Lezen (veeeeel), gedichten schrijven (o.a.), ben begonnen met tekenen en schilderen maar geloof niet dat ik erg veel talent heb, taarten en cake en broodjes bakken, paardrijden, forummen, mijn vriend knuffelen (telt dat als hobby? Ja toch?) en bezig zijn met mijn toekomstige bedrijfje. :)

Verder doe ik lekker veel internetten, en kom ik zo weinig mogelijk buiten en hou ik om dat te compenseren weer erg van zonnebanken (tsja..) maar heb ik daar meestal geen geld voor, maar ga ik daar lekker verandering in brengen :?: . Verder doe ik graag mijn reserve vader opzoeken in Hongarije (vaag verhaal - laat maar), want dies lief en hou ik van muziek, uitgaan, musea, toneel, de SP en van discovery channel/ animal planet kijken.
Think or die
John Nash

Ik teken strips in mijn vrije tijd :) . Van strippagina's/verhaaltjes tot uitgebreide platen (zie: http://www.stripsandsuch.nl.nu). Helaas zit er niet veel vaart in mijn verhaaltjes, mijn vrije tijd is schaars de laatste tijd.
Ik heb de site net bekeken, netjes! Je kan goed kleuren. Dat is iets wat ik totaal niet kan, echt mooi.
Jeroen

Wilde je toch even bedanken voor dat compliment. Leuk om ook wat te horen over de inkleuring van mijn werk, uiteindelijk is dat natuurlijk ook een zeer belangrijk aspect van het hele tekenproces :?: . Ik vind het zelf ook nog altijd lastig om de 'juiste' kleuren en belichting te creeren. Dus, thanks again :)
Nothing to see here, move along...
Math-E-Mad-X

Vooral pokeren en muziek maken en luisteren. Ben de laatste tijd vooral helemaal into PsyTrance.
while(true){ Thread.sleep(60*1000/180); bang_bassdrum(); }

ads

Steun Sciencetalk Just Dance 2026 Edition - Nintendo Switch - Code in a box

Just Dance 2026 Edition - Nintendo Switch - Code in a box

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 50 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nationale Keuze Cadeaukaart - 50 euro

Nationale Keuze Cadeaukaart - 50 euro

Bekijk product

technofreak

buiten werken zijn mijn bezigheden >

- lezen (psychologie, wo2, krant e.d)

- Zaalvoetbal

- Xbox

- Tv > vooral docu's en reportage's e.d

- uitgaan/muziek > vooral techno maar

ook veel appreciatie voor d&b, acid en

ook goa kan er in! kan ik zalig diep op

nadenken over alles.

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!