Stel je bent slim, je bent een genie of je bent hoogbegaafd creatief
dit is de aanname. 3 begrippen waar weinig over bekend is, dus stellingen hierover zijn niet goed te bewijzen.
kan dit in je nadeel zijn naar anderen toe, ik bedoel als mensen je niet begrijpen, omdat je een afwijkende mening en visie heb die tegen alle heersende meningen ingaan.
laat ik de vraag anders stellen:
is er een eigenschap van de 3 bovengenoemde begrippen waaruit af te leiden is dat dit niet kan?
het antwoord is duidelijk nee, want de begrippen hebben geen duidelijke eigenschappen omdat ze niet goed gedefinieerd zijn.
Dus de bewering is waar. Je kan er nadeel van ondervinden.
Hoe kan je als creatieve geest jezelf verweren om niet tegen een muur gedrukt te worden van kortzichtigheid van anderen?
Is het een doodszone om anders dan andere te zijn?
hie is het wat minder makkelijk: van geest zijn een paar eigenschappen bekend:
Een creatieve geest kan niet bestaan zonder lichaam. Uit het feit dat de geest creatief is valt niet af te leiden dat het lichaam niet gespierd kan zijn....
kortzichtigheid van anderen zit in mensen, in dit geval in anderen dan jijzelf (kortzichtigheid . om je tegen de muur te drukken moeten ze duwen. dus gewoon harder terugduwen en volgens de klassieke mechanica zou je niet tegen de muur moeten komen

.
een doodszonde impliceert dat hetgene dat het doet leeft en dat de zonde (activiteit, in dit geval ' anders zijn' ) tot de dood leidt. Aangenomen dat niemand een eeuwig leven heeft betekend dit dat zijn voor iedereen een doodszonde is. Dus ook ' anders zijn' .
Vragen beantwoord...iemand nog vragen?
O en koentje007...wat leuk dat je van tevoren al mensen het plakkertje geeft 'het hatelijkste wat er kan zijn' zonder dat je ze kent....Dat moeten we hebben...meer vooroordelen die geen ander nut hebben dan mensen de grond in boren...goed gedaan...mijn complimenten...jij verdient je zelfverzonnen titel, jongen, echt waar...
raakt mijn neus de monitor al?