Puzzel Puzzels
Ger
Artikelen: 0

Re: Biertje

Zou kunnen, het is mijn eigen smaakbeleving natuurlijk. Maar procentueel gezien heb ik iig gelijk :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ

ads

Steun Sciencetalk Rekenmachine Casio FX-82NL+

Rekenmachine Casio FX-82NL+

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 25 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 25 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech MK235 - Draadloos Toetsenbord en Muis - QWERTY - Donkergrijs

Logitech MK235 - Draadloos Toetsenbord en Muis - QWERTY - Donkergrijs

Bekijk product

Cycloon

Zou kunnen, het is mijn eigen smaakbeleving natuurlijk. Maar procentueel gezien heb ik iig gelijk :)

Waar kijk je dan naar? Het alcoholpercentage? Er zijn volgens mij meerdere factoren die de smaak van een bier bepalen hoor :)
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Ger

Klopt. Maar de waterigheid is daar een onderdeel van, en daar had ik het over.
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Lala

Bier.......hmmmm:) Momenteel drink ik Brand, maar Grolsch en Kroon vind ik ook erg lekker. Dit zijn wel redelijk bittere pilsjes. Alfa is weer erg mild, maar daarom ook wel lekker fris. Hertog jan kan ik qua smaak niet echt plaatsen, maar het is wel lekker! Amstel is niet vies, maar lekker wil ik het niet noemen. Er zit mij gewoon niet genoeg smaak aan. Gulpener drink ik ook graag, niet alleen omdat het lekker is, maar ze brouwen ook ecologisch verantwoord, als enige in Nederland!

Erdinger is erg fijn bij een bbq :) Kheb kennissen uit Duitsland die geregeld de grens over gaan om goed beladen weer terug te komen. Heel vervelend :)

De Belgische bieren mag ik af en toe ook graag drinken, ze zijn alleen nogal prijzig. Dan denk ik aan een Westmalle, Leffe blond, Duvel.

Korenwolf (witbier van Gulpener), iemand? :)
Appareo decet nihil munditia?
Jan van de Velde

Oh, er zijn niet veel bieren waar je me echt géén plezier mee doet hoor. Ik heb een paar jaar geleden een paar flesjes Korenwolf op, en daar had ik echt geen klachten over, integendeel. :)
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
TD

Dan denk ik aan een Westmalle, Leffe blond, Duvel.
Hier valt dat gelukkig nogal mee :)

En kiezen tussen twee pilsjes of één (Duvel, Chimay, Rochefort, ...) vind ik niet zo moeilijk, dan kost het je evenveel maar je bent er ook minstens even lang zoet mee :)
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
DePurpereWolf

Oh, er zijn niet veel bieren waar je me echt géén plezier mee doet hoor.

Oh, maar die zijn er wel hoor, vooral in de USA, Rolling Rock, Milwaukees best, Budweiser, complete bocht. Dat gaat meteen de gootsteen door.
GJ_

Er is natuurlijk maar één echt bier voor grote mensen: GUINNESS.

Ander bier komt er hier niet in, en al helemaal geen pils.
Waar alcohol zit zit geen smaak. Voor de belgische markt is er speciaal Guinness met 8% ipv 4% alcohol. NIET te drinken, tenzij je bier drinkt om zo snel mogelijk dronken te worden.
Ger

Waar alcohol zit zit geen smaak.
Ben ik niet met je eens. Alcohol geeft een drank scherpte, en dat maakt zeker wel onderdeel uit van de smaak.
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
DePurpereWolf

Guiness is lekker als je er eentje van drinkt. Ik noem het maaltijd bier. Ook hangt de kwaliteit behoorlijk af van waar je het drinkt. Doe mij maar Murphys
Phaesimbrotos

Ben minderjarig en drink sowieso niet veel bier. Ik houd meer van wijn. Droge wijnen. <3
The most dangerous aspect of searching the truth is that you might find it.
ZonnTroLL

ik ben een van de weinige jongeren die eigenlijk geen alcohol drinkt (in mijn omgeving dan) en wordt dan ook voor gek verklaart, nja het smaakt wel aardig maar het trekt mij gewoon niet, ze willen allemaal dat ik "gewoon" maar meedrink, zeg ben geen meeloper. Lipton Icetea vind ik vele malen lekkerder, maar dan wel met bubbels :)

Ik ben ook één van die jongeren die geen alcohol drinkt. Ook ik word soms als "gek" verklaart of ze denken direct dat ik "straight edge" ben ofzo.. De groep mag nog zoveel druk op mij uitoefenen, ik drink het niet... Ik ben ook gewoon geen meeloper. Ik drink het gewoon niet uit principe (vroeger waren mijn ouders (vooral papa) veel zat ---> veel ruzie---> ik kreeg afkeer voor alcohol) én omdat ik het onsmakelijk vind wat mijn afkeer des te erger maakt "hoe kun je nu zoiets drinken?". "Bier drink je met verstand" vind ik dan ook een goeie leuze. Vervang jouw Icetea door Cola en je weet wat ik het meeste drink.
De mens is een dier dat met zijn voorpoten Bach speelt.
GJ_

Guiness is lekker als je er eentje van drinkt. Ik noem het maaltijd bier. Ook hangt de kwaliteit behoorlijk af van waar je het drinkt.
Is mij nooit opgevallen maar kan best. Ik heb gewerkt bij een Guinness brouwerij in China (Putian) maar daar maakten ze alleen nog maar Guinness Lite omdat de gemiddelde chinees toch meer voor zoet bier gaat. In Chinees bier zit dus ook rijst = druivesuiker
Doe mij maar Murphys
Ik kende enkel Red. Laatst op schiphol geconfronteerd met Murphys (ierse pub op schiphol = aanrader) en was voorzichtig blij verrast(een Guinness drinker is niet zomaar "om" natuurlijk)
Antoon

ik vind nog altijd jupiler het lekkerst

ads

Steun Sciencetalk Geschikt voor iPhone 13 / iPhone 13 Pro Screenprotector Tempered Glass - 2 stuks Beschermglas

Geschikt voor iPhone 13 / iPhone 13 Pro Screenprotector Tempered Glass - 2 stuks Beschermglas

Bekijk product

Steun Sciencetalk Gatson Mini Printer - 300DPI - Inclusief 14 Rollen Papier (Sticker, Normaal & Kleur) + 5 pennen - Mini Printer voor Mobiel - Pocket Printer - Mobiele Fotoprinter - Schoolspullen - Journaling Producten

Gatson Mini Printer - 300DPI - Inclusief 14 Rollen Papier (Sticker, Normaal & Kleur) + 5 pennen - Mini Printer voor Mobiel - Pocket Printer - Mobiele Fotoprinter - Schoolspullen - Journaling Producten

Bekijk product

Steun Sciencetalk Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Silver + 1 jaar extra garantie

Samsung Galaxy Tab A11 Plus - Wi-Fi - 256GB - Silver + 1 jaar extra garantie

Bekijk product

suus

nou doe mij ook maar een jupiler of een maes,,,, ook heel lekker

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!