Puzzel Puzzels
Thaurion
Artikelen: 0

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Sinds gisteren ben ik ook begonnen met dit nobele taakje, en ik heb direct een eiwit met 20 000 frames gekregen. Het gaat dus wel even duren eer die klaar is.

Wat is eigenlijk het grootste eiwit dat je kan krijgen? 100 000 frames?

ads

Steun Sciencetalk Tomodachi Life - Nintendo Switch

Tomodachi Life - Nintendo Switch

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nintendo Switch 2 Pro Controller - Zwart

Nintendo Switch 2 Pro Controller - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk 10 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

10 euro PlayStation Store tegoed - PlayStation Kaart (NL)

Bekijk product

Rov

Eindelijk die 20,000 framer afgeleverd, dat heeft zeker anderhalve week geduurd en mij pc staat zo goed als de hele dag aan. Mijn 5e eiwit al in een goeie maand gok ik, en een 6e is op zijn weg want ik heb een "simpele" gekregen van 500 frames. Vind ik fijner, zie je vlugger resultaat :) .
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Ger

Thaurion schreef:Sinds gisteren ben ik ook begonnen met dit nobele taakje, en ik heb direct een eiwit met 20 000 frames gekregen. Het gaat dus wel even duren eer die klaar is.

Wat is eigenlijk het grootste eiwit dat je kan krijgen? 100 000 frames?
ha, welkom! :)

Ik meen dat ik een keer iets van een miljoen frames voorbij heb zien komen bij iemand. Dat was volgens mij een experimenteel eiwit, om die te krijgen moet je een optie aanvinken (vergen bijvoorbeeld meer downloadwerk). Maar gemiddeld duurt elke WU min of meer even lang, ongeacht het aantal frames. Ik heb wel eens een WU gehad van 100 frames, waar ik een week mee bezig was. En een WU van 50.000 frames had ik vervolgens in een dag of 5 ingeleverd. Er zijn af en toe uitschieters naar boven of beneden, maar gemiddeld is het allemaal ongeveer even lang.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Jan van de Velde

Er zijn af en toe uitschieters naar boven of beneden, maar gemiddeld is het allemaal ongeveer even lang.
Dat ben ik niet met je eens.

Kijk naar je punten.

Als dat er drie keer zoveel zijn, zul je er gemiddeld drie keer zo lang aan bezig zijn. Binnen dat criterium kunnen er nog verschillen zijn tussen WU's op één computer omdat de ene WU wat meer of minder RAM vraagt wat dan al of niet beschikbaar is, of simpelweg doordat de structuur van de processor beter past bij het ene stukje vouwsoftware dan bij het andere.

Mijn computer was bijvoorbeeld helemaal niet happy met p1862, en heeft daar gemiddeld 1400 seconden per punt voor nodig gehad, ik heb nu sinds gisteren een andere en die gaat met recordsnelheid (voor mijn machine dan) van 700 seconden/punt. En meestal draai ik zo rond de 1000-1100 seconden per punt. Een oudere 800 MHz hier in huis doet het op zijn gemakje: gemiddeld 2000-2500 seconden per punt.

Maar het aantal frames is hoe dan ook nooit een goed criterium, dat hangt sterk af van de software waarin het eiwit gevouwen wordt en van de indeling van het project. Kijk naar de punten die je krijgt voor je WU.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
Ger

Dan kan het ook gewoon aan mij liggen natuurlijk. Ik heb het aantal seconden per punt nooit echt onderzocht eigenlijk. En voor mijn gevoel duurt elke WU ongeveer net geen week.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ
Jan van de Velde

Dan kan het ook gewoon aan mij liggen natuurlijk. Ik heb het aantal seconden per punt nooit echt onderzocht eigenlijk. En voor mijn gevoel duurt elke WU ongeveer net geen week.
Ik heb 153-puntertjes gehad van 4 dagen, en zojuist een 393 punter ingeleverd waar mijn computer 3 entire bloody weeks op heeft lopen zweten (sorry maar ik ben nog steeds chagrijnig van die idiote p1862).
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
Lathander

mijn werk momenteel moet 500 bereiken(135/500)

kan dat bij de volgende meer of minder zijn?
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."
made in flanders

Ik heb 153-puntertjes gehad van 4 dagen, en zojuist een 393 punter ingeleverd waar mijn computer 3 entire bloody weeks op heeft lopen zweten (sorry maar ik ben nog steeds chagrijnig van die idiote p1862).
Mijn laptop en mijn pc beneden lopen elke keer vast op het eiwit p 2124.

Hoevaak ik dit pokke-eiwit nog niet gehad heb, ik word er helemaal tureluur van.

Maar intussen ben ik genaderd tot op nog geen duizend punten jan...
mijn werk momenteel moet 500 bereiken(135/500)

kan dat bij de volgende meer of minder zijn?
Hoe bedoel je? Het aantal frames? dat kan oplopen tot zover ik weet 50000 en het minimum dat ik al gehad heb ik 100.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
eendavid

ben ook bezig met p2124. gaat werkelijk absurd traag... tijd per punt is 3x zo groot dan anders.
PdeJongh

Ik ben nog altijd bezig met p2124_lambda_5way_mei. Ben momenteel op 11200 van de in totaal 20000 frames. Het schoot vooral gister lekker op omdat ie gewoon aanstond terwijl ik NSF Carbon aan het spelen was. Ook vandaag zal ie wel grote progressie maken, want ook vandaag staat ie waarschijnlijk de hele tijd aan.
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
kasper90

Jullie ook al zo'n hekel aan het eiwit p2124? Mijn laatste vijf eiwitten waren volgens mij allemaal van p2124, en het stomme is dat deze er gemiddeld zo'n 50 uur over doet voordat die klaar is. Ik heb wel eens een ander eiwit gehad die 32 uur deed voor 500 punten. Voor een p2124 krijg je slechts 396 punten...
PdeJongh

Jullie ook al zo'n hekel aan het eiwit p2124? Mijn laatste vijf eiwitten waren volgens mij allemaal van p2124, en het stomme is dat deze er gemiddeld zo'n 50 uur over doet voordat die klaar is. Ik heb wel eens een ander eiwit gehad die 32 uur deed voor 500 punten. Voor een p2124 krijg je slechts 396 punten...
Die had ik net ook en nu weer.

Toenet ging ie weg (nog niet klaar) en nu heb ik em weer. Estimate staat al wel gelijk op bijna 13500 van de 20000 frames. Dat terwijl iets daarboven nog op 0 van de 20000 frames staat.

Ik snap er geen bal van. Maar hij geeft aan dat ie vrijdagochtend om 7 voor 7 klaar is. Aangezien ie nog net geen 24/7 aanstaat, is ie wel wat later klaar, maar wel op vrijdag iig :)
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...
dreamz

Ik zit nog met een vraagje, ik heb folding lopen op mijn laptop maar aangezien mijn broer soms ook betrekkelijk veel op pc zit heb ik het ook op zijn pc geinstalleerd.

-Is het normaal dat de eerste frame sinds je je pc heropstart 30min duurt?

-We hebben beiden dezelfde naam (aangepast in de configuratie) maar nu zie ik dat hij ook hetzelfde eiwit heeft gekregen om te vouwen (juist dezelfde naam). Alleen moet hij helemaal van nul beginnen terwijl ik al aan frame 5300/50000 zit. Doen we niet allebei hetzelfde werk?
Jan van de Velde

dreamz schreef:Ik zit nog met een vraagje, ik heb folding lopen op mijn laptop maar aangezien mijn broer soms ook betrekkelijk veel op pc zit heb ik het ook op zijn pc geinstalleerd.

-Is het normaal dat de eerste frame sinds je je pc heropstart 30min duurt?

Kijk eens in hoofdstuk 2 van de FAQ in opbouw, "Mijn display zegt dat het nog jaren gaat duren voordat het eiwit klaar zal zijn??" http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...c=50165.

-We hebben beiden dezelfde naam (aangepast in de configuratie) maar nu zie ik dat hij ook hetzelfde eiwit heeft gekregen om te vouwen (juist dezelfde naam). Alleen moet hij helemaal van nul beginnen terwijl ik al aan frame 5300/50000 zit. Doen we niet allebei hetzelfde werk?

Een project is opgedeeld in duizenden workunits, WU's, die allemaal verschillende stukjes van het eiwit behappen, of dezelfde stukjes maar in een chronologische volgorde. Er zijn duizenden mensen tegelijk met hetzelfde project bezig.

ads

Steun Sciencetalk Kobo Clara Colour - E-reader - 6 inch kleurenscherm - 16GB - Luisterboeken - Wit

Kobo Clara Colour - E-reader - 6 inch kleurenscherm - 16GB - Luisterboeken - Wit

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - HiepHiep

bol cadeaukaart - 10 euro - HiepHiep

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 100 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 100 euro - Voor jou

Bekijk product

Lathander

Als je tegen de 20000 frames hebt te doen, laat je dan je computer aanstaan(vraag aan de persoon die het heeft)
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!