Puzzel Puzzels
Rov
Artikelen: 0

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van [email protected]

Dat ligt volledig aan jouw hoeveel moeite (en elektriciteit) je wil steken in het F@H project :wink:.

ads

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 10 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 10 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 75 euro - Bedankt!

bol cadeaukaart - 75 euro - Bedankt!

Bekijk product

Steun Sciencetalk Double A Premium printpapier ft A4, 80 g, pak van 250 vel

Double A Premium printpapier ft A4, 80 g, pak van 250 vel

Bekijk product

Lala

Soms doe ik het. Dan zet ik 's ochtends de computer aan en laat hem aanstaan terwijl ik de hele dag aan het stagelopen ben (ja, nu ook). Dan is hij echter wel met meerdere dingen bezig: downloaden, folding, vaste schijven scannen en ander groot onderhoud. Ik doe het dus alleen als ik ook onderhoud moet plegen en hij toch een paar uur achter elkaar moet aanstaan.
Appareo decet nihil munditia?
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Mathiz

ik zat zo eens door de statistieken hen te kijken en toen dacht ik van als je wil zien moet je eigenlijk niet de link pakken die in de eerste post staat van dit topic ( http://vspx27.stanford.edu/cgi-bin/main.py...e&teamnum=48658 )

maar moet je eigenlijk naar http://folding.extremeoverclocking.com/use....php?s=&t=48658 gaan

want dat is een veel leuker overzicht :)
Jan van de Velde

Er zitten wel leuke dingetjes in hoor, maar lang niet alles is geschikt voor onze gemiddelde gebruiker.

In de lijst met gemiddelde dagproductie ga ik (en de meesten denk ik) als een jojo op en neer tussen de top en de bodem van de lijst, omdat ik maar eens in de week (op zijn best) een wu inlever. Is dat er een van 500 punten of zo, dan sta ik ineens op plek 3. Dan weer een weekje wachten op de volgende, gezakt naar plaats 50 of dieper. Alleen voor degenen die met veel machines dagelijks wel een wu inleveren is die statistiek geschikt. De radar is ook op die jojo-cijfers gebaseerd en dus voor praktische zaken waardeloos.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
made in flanders

Zoveel inactieve vouwers, zijn die allemaal gestopt, of hebben die een pc of laptop die veel langer dan een week doet over een eiwit?
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!
Cycloon

Ik sta daar nu ook als inactief lol, ik heb gewoon een kanjer van een eiwit. Die had 7 dagen nodig! Nu nog 3 te gaan :)
dreamz

Jan van de Velde schreef:
dreamz schreef:Ik zit nog met een vraagje, ik heb folding lopen op mijn laptop maar aangezien mijn broer soms ook betrekkelijk veel op pc zit heb ik het ook op zijn pc geinstalleerd.

-Is het normaal dat de eerste frame sinds je je pc heropstart 30min duurt?

Kijk eens in hoofdstuk 2 van de FAQ in opbouw, "Mijn display zegt dat het nog jaren gaat duren voordat het eiwit klaar zal zijn??" http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...c=50165.

-We hebben beiden dezelfde naam (aangepast in de configuratie) maar nu zie ik dat hij ook hetzelfde eiwit heeft gekregen om te vouwen (juist dezelfde naam). Alleen moet hij helemaal van nul beginnen terwijl ik al aan frame 5300/50000 zit. Doen we niet allebei hetzelfde werk?

Een project is opgedeeld in duizenden workunits, WU's, die allemaal verschillende stukjes van het eiwit behappen, of dezelfde stukjes maar in een chronologische volgorde. Er zijn duizenden mensen tegelijk met hetzelfde  

project bezig.
Toch heeft het niet direct iets te maken met het feit dat je je pc juist hebt opgestart. Als ik het project open staat er wel degelijk 30min tegen dat de volgende frame af is. En 25 min later moet ik nog steeds 5min wachten. Pas na dat de eerste gedaan is krijg ik de bekende snelheid van 8sec/frame.

En mijn broer (onder dezelfde naam) had eerst een ander eiwit met 20000 frames ipv het mijne tot ik vandaag keek en zag dat hij verandert was en aan een eiwit werkte met juist dezelfde naam.
Jan van de Velde

Toch heeft het niet direct iets te maken met het feit dat je je pc juist hebt opgestart. Als ik het project open staat er wel degelijk 30min tegen dat de volgende frame af is. En 25 min later moet ik nog steeds 5min wachten. Pas na dat de eerste gedaan is krijg ik de bekende snelheid van 8sec/frame.
Toch wel, ik dacht dat dat er duidelijk genoeg stond. Na opstart is de timer absoluut onbetrouwbaar. Jij dénkt dat je in dat eerste half uur maar één frame afwerkt, maar kijk maar eens goed op je tellers direct na de start, tijdens dat zogenaamde 1e frame, en zodra dat zogenaamde eerste frame is afgewerkt. Waarschijnlijk verspringt je frameteller ineens met 250 stuks gelijk of zo.

En nogmaals, wij praten in dit forum wel steeds over "mijn eiwitje", maar die lijst is maar een honderd projecten of zo lang, terwijl er misschien wel een miljoen PC's tegelijk aan het werk zijn. Eén zo'n project is opgedeeld in duizenden stukjes die tegelijkertijd afgewerkt kunnen worden.
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
Lathander

Dus eigenlijk is de X aantal frames die wij doen per "eiwit" eigenlijk maar een kleiner deel van 1 van die 100den projecten?
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."
Rov

Joepie, ik ben de grootste stijger van deze week :) .
Jan van de Velde

Dus eigenlijk is de X aantal frames die wij doen per "eiwit" eigenlijk maar een kleiner deel van 1 van die 100den projecten?
correct. een heel klein stukje van één project.
Lathander

lol, geen wonder dat er miljoenen CPU's aan meedoen
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."
Jan van de Velde

Juist, en daarom móet het zo, met zo'n distributed computing project, want hier zijn geen supercomputers tegen aan te slepen.
made in flanders

Zou dit werk eigenlijk ooit afgeraken? Dat we alle mogelijke eiwitten op alle mogelijke manieren gevouwd hebben?
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

ads

Steun Sciencetalk Systemyze Familieplanner Basic 2026 - Planner - Weekplanner - Gezinsplanner - Family Planner - 13 Maanden - Grijs

Systemyze Familieplanner Basic 2026 - Planner - Weekplanner - Gezinsplanner - Family Planner - 13 Maanden - Grijs

Bekijk product

Steun Sciencetalk HP Sprocket - Zelfklevend fotopapier - 5 x 7,6 cm - 50 vel

HP Sprocket - Zelfklevend fotopapier - 5 x 7,6 cm - 50 vel

Bekijk product

Steun Sciencetalk Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Verzendzakken voor Kleding (L) - 25 stuks

Bekijk product

Jan van de Velde

Ooit vast wel. Hoe meer er bekend wordt, hoe vaker de kortste pad naar een antwoord gepakt kan worden, en hoe sneller het dus gaat. Daarbovenop worden ook computers nog steeds sneller.

Maar voorlopig is er nog werk hoor. :)

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “🤖 IT en informatica”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!