Toch heeft het niet direct iets te maken met het feit dat je je pc juist hebt opgestart. Als ik het project open staat er wel degelijk 30min tegen dat de volgende frame af is. En 25 min later moet ik nog steeds 5min wachten. Pas na dat de eerste gedaan is krijg ik de bekende snelheid van 8sec/frame.Jan van de Velde schreef:dreamz schreef:Ik zit nog met een vraagje, ik heb folding lopen op mijn laptop maar aangezien mijn broer soms ook betrekkelijk veel op pc zit heb ik het ook op zijn pc geinstalleerd.
-Is het normaal dat de eerste frame sinds je je pc heropstart 30min duurt?
Kijk eens in hoofdstuk 2 van de FAQ in opbouw, "Mijn display zegt dat het nog jaren gaat duren voordat het eiwit klaar zal zijn??" http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...c=50165.
-We hebben beiden dezelfde naam (aangepast in de configuratie) maar nu zie ik dat hij ook hetzelfde eiwit heeft gekregen om te vouwen (juist dezelfde naam). Alleen moet hij helemaal van nul beginnen terwijl ik al aan frame 5300/50000 zit. Doen we niet allebei hetzelfde werk?
Een project is opgedeeld in duizenden workunits, WU's, die allemaal verschillende stukjes van het eiwit behappen, of dezelfde stukjes maar in een chronologische volgorde. Er zijn duizenden mensen tegelijk met hetzelfde
project bezig.
Toch wel, ik dacht dat dat er duidelijk genoeg stond. Na opstart is de timer absoluut onbetrouwbaar. Jij dénkt dat je in dat eerste half uur maar één frame afwerkt, maar kijk maar eens goed op je tellers direct na de start, tijdens dat zogenaamde 1e frame, en zodra dat zogenaamde eerste frame is afgewerkt. Waarschijnlijk verspringt je frameteller ineens met 250 stuks gelijk of zo.Toch heeft het niet direct iets te maken met het feit dat je je pc juist hebt opgestart. Als ik het project open staat er wel degelijk 30min tegen dat de volgende frame af is. En 25 min later moet ik nog steeds 5min wachten. Pas na dat de eerste gedaan is krijg ik de bekende snelheid van 8sec/frame.
correct. een heel klein stukje van één project.Dus eigenlijk is de X aantal frames die wij doen per "eiwit" eigenlijk maar een kleiner deel van 1 van die 100den projecten?