Een lekkere vrijpartij wil ook wel es helpen
Dat valt onder het laatste punt
Moderator: Rhiannon
Een lekkere vrijpartij wil ook wel es helpen
hier moet je mee uitkijken als je je onrustig en/of neerslachtig voelt!Glaasje wijn drinken
Wiet is wel ongezonder dan alcohol in principe. Tenzij je natuurlijk echt veel te veel zuipt.hier moet je mee uitkijken als je je onrustig en/of neerslachtig voelt!Glaasje wijn drinken
Bovendien loop je het risico eraan verslaafd te raken en is het ongezond.
he he, wat is er nou zoveel slechter aan wiet als aan alcohol? het is allebei niet al te gezond maar je raad het ene af en het andere aan.
Maar dat hoort gewoon bij je, je moet niet proberen om jezelf te veranderen vind ik. Ik zie veel denken over het algemeen niet als iets slechts. Alleen soms wordt het daardoor ook wel chaos in mijn hoofd ja. Ik denk dat het heel belangrijk is voor als je wijzer wilt worden...nou bij mij help het allemaal niks, schilderen tekenen sporten of praten met iemand ik ben constant aan het denken. kword er soms gek van!!
Het gaat er (in ieder geval bij mij) ook niet om of het goed of slecht is, het is soms uitermate vervelend.Ik zie veel denken over het algemeen niet als iets slechts.
Ik kan dat accepteren, maar daarmee wordt de geest niet rustiger. Dus het blijft vervelend.Ik denk dat het goed is om te leren accepteren dat je geest continu overactief is.
Bij mij blijkt het gewoon ad(h)d..nevermind schreef:Ik heb al mijn hele leven een enorme toestroom aan gedachten. De ene gedachte door de andere. Echt slapen kan ik bijna niet, ik bevind me dan in een soort tussenfase waar er voortdurend dingen door mijn hoofd schieten. Ik zit soms zodanig verstrengeld in gedachten dat ik voor lange tijd het gevoel heb dat ik de realiteit niet echt meer beleef maar gewoon toeschouwer vanop afstand ben.
Ik wordt er gek van!
zijn er nog mensen die dit hebben?