Inderdaad, zo dom is ze dus nietontopic: volgens mij vindt Bonnie het allesbehalve erg dat ze als dom en drankverslaafde wordt afgeschilderd. Ze doet maar al te graag mee aan het bevestigen/versterken van dat imago.
Moderator: Rhiannon
Inderdaad, zo dom is ze dus nietontopic: volgens mij vindt Bonnie het allesbehalve erg dat ze als dom en drankverslaafde wordt afgeschilderd. Ze doet maar al te graag mee aan het bevestigen/versterken van dat imago.
Ze zei toch zelf dat ze haar Intelligentie Quotiënt niet belangrijk vond?John Nash schreef:Bonnie doet opnieuw IQ-test
AMSTERDAM - Bonnie St. Claire gaat opnieuw haar IQ laten testen. De zangeres stond vorige week in het middelpunt van de belangstelling toen ze tijdens de Nationale IQ Test van BNN slechts 52 punten haalde. "Volgens deze uitslag ben ik geestelijk gehandicapt en bovendien nog dommer dan een oerang oetan."
Bonnie weet de ultralage score aan een defect stemkastje. "Mijn antwoorden zijn niet geregistreerd. Bovendien deed de computer tijdens de show al raar. Toen ik dat duidelijk probeerde te maken, was iedereen te druk bezig."
bron: onbekend