Oke, help, wat is hier fout? Die "er" toch? Verder toch niets? Zit hier met schaamrood op mn kaken, maar spelfouten zitten er toch niet in verder? Kijk, een foutje kan er altijd tussendoor slippen, maar werkelijk, sommige dingen zijn onleesbaar, en dat is van een heel andere catagorie toch? Daarbij, ik ben een echte béta, dus zoveel kun je op taalgebied nou ook weer niet van me verlangen. [rr]John Nash schreef:En als je 'breezers' graag op hun gebreken wijst, zorg er dan wel voor dat je zelf fatsoenlijk Nederlands kunt schrijven:
WendyTje schreef:
En je spelling leest gruwelijk irritant, normaal heb ik daar echt nooit last van, maar ik moest me er echt even door je 1e post heen worstelen..
Ik zou me in ieder geval niet druk maken over 2012, t is al heel wat dat de mayas zo belachelijk lang vooruit hebben geteld toch, ze moesten immers ergens stoppen.
Aanvullend:
John Nash schreef:
Nogmaals, ik kan me niet voorstellen dat het onthouden van een paar 'dt'-regeltjes zoveel moeite kost. In principe zouden die regels bij een ieder gewoon 'vanzelfsprekend' moeten zijn.
Ik ken er nog een paar, ik ken de DT regels en t lukt me ook best, maar ik moet er vaak wel eventjes bij nadenken ("je" komt ehh na het werkwoord dus dan..). Daarentegen heb ik het al vaker aan een paar vrienden uit proberen te leggen, die toch echt HBO hebben gedaan, maar het er werkelijk niet in krijgen (en dan zijn de regels nog 1 ding: Toepassen op je eigen zinnen weer een tweede)Daar verkijk je je lelijk op denk ik. Er zijn gewoon mensen die dat niet kunnen (ken ik persoonlijk voorbeelden van) en daar heb je dan mee te leven als omgeving.
Puzzels