Moderator: ArcherBarry
Hoe kan het dan dat ik bij iedereen die ik zie gapen mee moet gapen. Ook al mag ik diegene niet eens?
Mrtn schreef:Dat heeft iets met empathie te maken. Mensen met een weinig empatisch vermogen zullen niet gapen als iemand anders gaapt.
Autisten zul je nooit iemand zien na-gapen bijvoorbeeld.
was het niet 5 minuten??en wat dan met het mythe als je 3 keer geeuwt in 10 minuten, dan moet je gaan slapen??
was het niet 5 minuten??Anonymous schreef:en wat dan met het mythe als je 3 keer geeuwt in 10 minuten, dan moet je gaan slapen??
Ik heb gelezen dat je met geeuwen de druk in de oren gelijkmaakt. Ik moet de laatste tijd ontzettend veel geeuwen terwijl er ook iets mis is met de druk in mijn oren (vocht achter de trommelvliezen). En ik had al sterk het vermoeden dat beiden met elkaar te maken hadden.
Is dit hetzelfde soort "kraken" als je slikt?altijd als ik geeuw "kraken" mijn oren, dus denk dat het wel iets te maken heeft met de luchtdruk, of dit normaal is weet ik niet maar alles doet het nog.....
Is dit hetzelfde soort "kraken" als je slikt?altijd als ik geeuw "kraken" mijn oren, dus denk dat het wel iets te maken heeft met de luchtdruk, of dit normaal is weet ik niet maar alles doet het nog.....