Een man en een vrouw ontmoeten elkaar in een bar. Er wordt wat gepraat en van het een komt het ander. Ze besluiten naar het huis van de vrouw te gaan. Na een paar glazen trekt de man zijn hemd uit en wast zijn handen. Vervolgens gaat de broek uit en hij wast weer zijn handen. De vrouw, die dit ritueel gadeslaat, zegt hem: "Ik durf er om te wedden dat jij een tandarts bent." Hij, stomverbaasd, antwoordt: " Ja.... maar hoe ben jij dat te weten gekomen?" "Eenvoudig," antwoordt ze, "je doet niet anders dan je handen wassen." Na verloop van tijd beginnen ze te sexen en wanneer ze klaar zijn zegt zij: "Verdomd, jij moet wel een heel goede tandarts zijn." Hij, stralend en glunderend na zo'n ego-boost, antwoordt: "Natuurlijk ben ik een heel goede tandarts. Maar hoe ben jij dat te weten gekomen?" Zij, met een uitgestreken gezicht: "Ik heb niks gevoeld!"
Een Belgische piloot vliegt al enige tijd boven Schiphol en wil gaan landen, maar krijgt geen toestemming om z'n toestel aan de grond te zetten. Voor de derde keer wordt hem gevraagd vanuit de verkeerstoren: "Nogmaals, wat is uw hoogte en positie!?" Antwoordt de Belg terug: "Hoe vaak moet ik 't u nog duidelijk maken; mijn hoogte is 1.75 en ik zit voorin!!"
Een paar jongens worden 'geïnterviewd', maar het blijkt voor een ander tv-programma te zijn dan dat ze verwacht hadden...
Ik zie een agent een bon uitschrijven. Dus ik loop naar hem toe en zeg:
"Ik was maar 5 minuten binnen!"
Hij schrijft rustig door. Dus ik scheld hem uit voor impotente ********. Hij schrijft nu nog een bon uit omdat de banden zogenaamd versleten zijn. Nu begin ik hem pas echt goed zijn vet te geven.
Ondertussen heeft hij zo'n beetje de hele ruit al vol gepropt met bonnen. Ik blijf schelden. Uiteindelijk merk ik dat de lol er een beetje af is, en loop naar mijn auto die twee straten verder op staat.