om precies te zijn hebben ze allemaal gelijker kan er natuurlijk maar 1 gelijk hebben, en dat is de fysicus
Moderator: Rhiannon
om precies te zijn hebben ze allemaal gelijker kan er natuurlijk maar 1 gelijk hebben, en dat is de fysicus
om precies te zijn hebben ze allemaal gelijken dat is maar goed ook.
Als docent oid?Ik heb biologie gedaan aan de KuLeuven en daar ben ik tot op de dag van vandaag blijven hangen![]()
Biochemie op het HLO nijmegen is nog altijd het beste.Mathiz schreef:is dat op de HAN faculreit techniek HLO ???
want als dat zo is dan ga ik er ook heen (als ik slaag natuurlijk (daar vanuitgaande![]()
)) aleen dan ga ik wel chemie doen.
wat leuk zoveel chemie mensen hier![]()
Mechanica en elektriciteit is fysica, volgens Elmo's post chemie ook en wiskunde is de taal van de fysica. Conclusie: fysica overwint allesCycloon schreef:Ik ben nog niet afgestudeert maar ik volg nu een opleiding industrieel ingenieur. Hier krijg ik zowel Chemie, als fysica, als wiskunde, als mechanica en evengoed elektriciteit![]()
Laten we stellen dat ik de hele werking van onze wereld kan beschrijven![]()
Ik krijg ook informatica => Industrieel ingenieur in de informaticaIk krijg ook chemie, fysica (mechanica), wiskunde, biologie én zelfs informatica(we zitten voor heel veel vakken samen met andere richtingen, nu, dat zal ook wel nog verminderen) (in het 2e semester ook nog aardrijkskunde), de nadruk ligt natuurlijk op chemie
Daar ben ik het niet zo mee eens, als m'n gaat kijken wanneer een elektron z'n atoom zou verlaten dan gebruikt men daar fysische formules voor. Men heeft deze eerst nodig voor men dat kan gaan beschrijven.- Wiskundigen en fysici bedenken de gekste formules;
chemisten toetsen die theorieën aan de moleculaire werkelijkheid.