Puzzel Puzzels
Ger
Artikelen: 0

Re: Vertel eens wat over jezelf

Ik kom uit vlaanderen niet uit belgië   :)
Eh? De laatste keer dat ik het checkte was Vlaanderen nog onderdeel van België. Je kunt net zo slecht zeggen "Ik kom uit Tilburg, niet uit Nederland" of "Nederland, niet Europa". Ik ken jullie onderlinge strijd, maar vind het nogal doelloos en achterhaald. Nu is Vlaanderen misschien het welvarende deel, in de begintijd van het moderne België kon Vlaanderen niet zonder Wallonië.

We moeten verder kijken dan onze bekrompen wereld. Je hebt elkaar gewoon nodig, net zoals Nederland en Belgie elkaar nodig hebben, de Benelux Europa en Europa de andere continenten.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
Kinderpraktijk SensIQ

ads

Steun Sciencetalk 5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

5 Zelfklevende Rollen voor Mini Printer - Navulling - Pocket Printer Papier - Sticker Rollen Papier

Bekijk product

Steun Sciencetalk Omdenken scheurkalender - 2026 - Kalender

Omdenken scheurkalender - 2026 - Kalender

Bekijk product

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 6 TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 6 TB

Bekijk product

eendavid

(Ben niet bepaald zo tuk op franssprekende mensen :) )
Ben niet bepaald zo tuk op dergelijke meningen, vooral omdat ze nauwelijks het woord mening waard zijn. Je komt trouwens wél uit België.

verder: welkom! :?:
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Timo

Goedendag,

Zoals mijn naam zegt, ik ben Timo(thy). 16 jaar oud, en veelal geïnteresseerd in motoren (maakt niet uit wat voor motoren) en kernfusie. Heb een vader die veel dingen weet en als ik iets wil weten vraag ik het hem, weet hij het niet vraag ik het tegenwoordig hier.

Het echte leven... ik ben een free-runner, ik speel drums/gitaar/basgitaar. Speel in een band (punk/hardcore). Luister naar New York Hardcore, Bob Marley (+Wailers) en Motörhead.

Verder heb ik niet veel te vertellen.

Greetz,

Timo
Timo... 16 jaar, onthoud dat wel graag ;)
E70_prins70

Zoals jullie kunnen zien..........E70_prins70...

Door op internet rond te snuffelen kwam ik dus deze website tegen. En kon het niet laten!

Wat doe ik? Ik ben een medisch student, fotomodel en hard powerlifting!

Waarom ben ik hier? Gewoon....... vind het interessant kennis en meningen te delen!

Standpunt? Hopen een goeje onderdeel te zijn van wat je zelf over het form denkt....

Hup! genoeg zou ik zeggen..

Tot kijk,

:wink:
Bijlagen
ecg
ecg 961 keer bekeken
kombelpeter

Medisch student en fotomodel? Heel interessant! Welkom op het forum.
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!
Hoofd

Dus, even voorstellen...

'Hoofd', of mn gewonen naam is Nils.

Ik ben een HAVO-student 4de klas, 15 jaar (jonge he?).

Ik hou me erg bezig met dingen die op het WSF voorkomen, vandaar dat ik me heb aangemeld. Ik kom even kijkje nemen in het cafe om mijn mening te delen, te discusieren of me te laten overtuigen van iets.

Dus.. Dat was het wel zo'n beetje
Als ik steeds weer nieuwe antwoorden vind,

kan ik niets zeker weten.

Maar zoek ik niet door naar nieuwe antwoorden,

dan weet ik zeker dat ik niets zeker weet.
TD

Allebei van harte welkom op het wetenschapsforum :)
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)
Dwixa

gegroet iedereen,

mij naam is Daniël Dammes (aka Dwixa)

ik ben 21 jaar en ik studeer mbo levensmiddellentechnologie 3 jarige leerweg en ik zit in me laste jaar ((ik doe al 5 jaar de zelfde opleiding ^^' maar die redens zijn beetje persoonlijk))

mijn intresse gaat naar microbiologie, ik werk bij Hessing (groentensnijderij) en controleer daar de kwaliteit bij de zakjes afdeling,

m'n muziek smaak is beetje rustige muziek (blackmore's Night)

ben dol op Animes en computeren

help graag andere als ik het kan,

wil na me studie nog 1 keer studeren voor 4 jarige ((mischien later nog lab. school er bij doen))

als ik voledig klaar ben wil ik of bij de voedings en waarde autoriteiten of een labaratorium met veld werk er bij :?: ,

ik ben erg vaak chaotisch ^^' en heb een form van Dislectie ((het leukste aan dit woord, voor een dislecte persoon is het moeilijk te typen XD))

meer vragen, vraag maar raak [rr] ,

ik hoop dat dit bericht bij deze topic er bij mocht ^^'

vriendelijke groeten Daniël
Martinow

Ola allemaal

Mn echte naam is marten, ik ben 15 en zit op een school voor vraaggericht onderwijs in zwolle.

Ik zit hier vooral op de topics over politiek, maar ik zal om de zoveel tijd ook even bij de exacte wetenschappen komen kijken.

Ik werk bij de Natuurwinkel in Meppel en mn hobbies zijn skateboarden, gitaarspelen en jiu jitsu.

Thats all.

Voor meer vragen PM me maar
Lathander

Welkom allemaal

Ik zit hier al een tijd, maar ik ben Evil_Lathander, Belg van nationaliteit. Eerste jaar student Industrieël ingenieur aan het KAHO in Gent
"Invisible Pink Unicorns are beings of great spiritual power. We know this because they are capable of being invisible and pink at the same time. Like all religions, the Faith of the Invisible Pink Unicorns is based upon both logic and faith. We have faith that they are pink; we logically know that they are invisible because we can't see them."
Mellon

Hoi allen, mijn naam is Anita. Ik houd me beroepsmatig met taal bezig, met name Nederlands, Duits en Engels. Mijn hobby´s zijn muziek (ik speel in een orkest), lezen en internetten. Ben getrouwd, heb geen kinderen.. uhm.. ben burned out geraakt en werk nu als zelfstandige, zodat ik m'n leven weer een beetje op orde kan krijgen. Toekomstdroom: weer aan de studie gaan.

En hoe oud ik ben gaat je geen bliksem aan :)

Anita :)
Hodie mihi, cras tibi
zaheerabbas

ik ben zaheerabbas,

ik zit int 4de,

kdoe lat-gr

maar eig wilk volgend jaar overstappen nar lat-wis (8u),al is die keuze niet evident (denkik)
Nagarjoena

Dag allen,

Kort geleden "ontdekte" ik dit forum en ik heb met interesse allerlei discussies zitten lezen. Ik zal hier vooral veel meelezen, maar het lijkt me leuk om me af en toe eens te mengen in een discussie.

Filosofie is mijn grote passie. Ik ben vooral geïnteresseerd in het denken van de klassieke oudheid en het christendom (patristiek, scholastiek), maar ook sommige moderne filosofen vind ik boeiend (zoals Nicolai Hartmann).

De vraag die mij het meeste bezighoudt is: "wat is het goede?" Is er een absolute maatstaf, of is "het goede" iets wat wij zelf verzinnen c.q. met elkaar afspreken?

Wat betreft mijn nickname: Nagarjoena was een boeddhistische denker uit ca. de 2e eeuw n. Chr., die onder andere veel heeft geschreven over logica.

Nagarjoena
Marcog

hallo.

mijn naam is marco.

woon in ouddorp zuid holland.

Ik zit in het 3e leerjaar van de mbo opleiding AOT (algemene operationele techniek) in brielle.

Mijn intresse gaat vooral uit naar scheikunde en natuurkunde.

marco

ads

Steun Sciencetalk EA SPORTS FC 26 - PS5

EA SPORTS FC 26 - PS5

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Nereb - SD Kaartlezer – USB 3.0 & USB-C Cardreader – Geschikt voor SD/TF Geheugenkaarten – Inclusief Converter

Bekijk product

Steun Sciencetalk Epson EcoTank ET-2860 - All-in-One Inkttank Printer- Zwart

Epson EcoTank ET-2860 - All-in-One Inkttank Printer- Zwart

Bekijk product

gmK

Hallo allemaal...

Ik ben Kevin, momenteel 23 (nogwel :mrgreen: )

Mijn registratie was ergens in juni 2004 en toen was het forum nog een stuk kleiner dan dit. Het komt eigenlijk door een mailtje van het wetenschapsforum in de vorm van een nieuwsbrief dat ik weer eens een kijkje kwam nemen.

Voor vragen, praatjes of opmerkingen, mijn msn staat in mijn profiel.

Gegroet!

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!