Sluit ik me bij aan! Het onderwijs systeem is heel slecht in mijn ogen, misschien is het omdat ik er als dyslect niet in pas of misschien is het echt zo. (toch nog maar even vermelden dat ik dyslecties ben, aangezien 75% van de reacties alleen is uitbesteed aan spelling)aaargh schreef:Ik ben het oneens met de andere forummers. Een betoog moet niet zachtjes gegeven worden, het moet je in je gezicht slaan! Ik vind het goed beargumenteerd en de spelfouten vind ik niet zo erg. Er na 1 alinea mee stoppen vind ik niet getuigen van enig doorzettingsvermogen.
ps2martin, ik vind het een goed betoog, veel succes. (Of moet je dit niet voorbrengen?)
PS: over die spelfouten, het forum staat er vól mee. Dat ligt niet aan martin, maar eerder vrees ik aan het Nederlandse onderwijssysteem.
Je gaat zien, iedereen gaat me om mijn spellingsfouten bekritiseren.
Het volgende betoog dat ik hier post zal erover gaan waarom d-t geouhoer volgens mij moet worden afgeschaft! [rr] Wat ik zelf altijd irritant vinden is dat mensen dus afhaken omdat ik het verschil tussen de d en de t niet ken, terwijl mijn verdere taal gebruik best goed kan zijn. Maar daar let dan weer niemand op...
Alle kritiek hier neem ik mee in mijn overweging. Ik kan er ook wel iets voor voelen dat je subtiel moet zijn en mensen en jouw mening moet lokken, maar tegerlijkertijd is mijn eigen stijl en mening over hoe een betoog moet toch zoals in bevonstaande qoute: het moet je in je gezicht slaan!