Puzzel Puzzels
PdeJongh
Artikelen: 0

Re: Msn Doet Vaag Met Inloggen

Hmm, ja midden een gesprek worden afgebroken is hoe dan ook irritant. Anyway, MSN en je GSM kun je inderdaad uitzetten, maar het is toch een soort druk. Je kán altijd bereikt worden, dat wil ik liever niet.
Maar stel... jij bent weg en er gebeurt iets ergs met iemand die jij heel erg mag/van houdt. Zou je het dan ook pas willen horen zodra je een keer thuiskomt? Dan hoor ik het liever direct
...verhit de dichloormono-oxide tot 277 graden Celcius en geniet van het effect...

ads

Steun Sciencetalk Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 1TB

Western Digital Elements Portable - Externe Harde Schijf - 1TB

Bekijk product

Steun Sciencetalk Double A A4 - printpapier - 1 pak - 500 vellen

Double A A4 - printpapier - 1 pak - 500 vellen

Bekijk product

Steun Sciencetalk bol cadeaukaart - 25 euro - Voor jou

bol cadeaukaart - 25 euro - Voor jou

Bekijk product

Gast

MSN is gewoon heel handig. Het is natuurlijk gratis en je kan alles delen. Ook makkelijk om groepsafspraken te maken gewoon iedereen in één gesprek donderen :-D GSM zou ik ook niet zonder kunnen. Ik denk dat zonder MSN en GSM's veel scholieren 50% van zijn of haar kennisen/vrienden minder hebben. 'T maakt je wereldje veel kleiner en makkelijker imo.
Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

Cycloon

Ik zit al een hele namiddag zonder MSN! :) Achja, ik overleef het wel :)
Assassinator

Maar stel... jij bent weg en er gebeurt iets ergs met iemand die jij heel erg mag/van houdt. Zou je het dan ook pas willen horen zodra je een keer thuiskomt? Dan hoor ik het liever direct.
Ik hoor het liever direct in de andere betekenis van het woord, van de persoon zelf. Persoonlijk dus :)
'The universe has a way of not caring about what you believe.'

- Robert Heinlein -
Banana

Ik zit zelf ook al de hele avond zonder MSN...knap balen...

Zelfs zit ik eigenlijk altijd op MSN, maar ik heb mijn status vaak op offline weergeven, dus ik heb het rustig als ik het wil.. :)

Voor de rest..Mijn GSM heb ik altijd bij me, ik kan er namelijk niet tegen als ik niet bereikbaar heb..

Mijn moeder wil soms nog wel eens ff bellen om ergens te lunchen ofzo, dus dat is dan handig..

En natuurlijk ook zodat ik het gelijk weet als er iets aan de hand is...
"If you use your head, you won't get fat, even if you eat sweets"

"I just can’t sit any other way than this. If I sit the way other people do, my reasoning ability drops by 40%."

"Will you be eating that cake?...say what you want, but I will be taking the cake."
Boulemans

Ik heb zojuist eventjes een periode gehad waarbij ik eventjes 3 weken niet op msn ben gekomen (heb een excuss gebruikt dat ik geen internet meer had). Het is echt wel eens leuk om te weten hoeveel tijd je verkloot aan dat digitaal schriftelijk telefoontoestel dat je op je pc laat draaien.
Don't try the above at home!
natuurkunde-nerd

Bij mij lag vrijdag vanaf 5 uur msn eruit!!! tot 11 uur 's avonds!! :)

Ik wil niet verslaafd over komen * kuch * maar op een vrijdag avond -het begin van het weekend- zonder msn...aaahgggrrr

@Boulemans: 3 weken zonder msn :)
Eventuele typfouten of spellingsfouten kan ik niet uitsluiten, daarvoor alvast mijn excuses! ;)

ads

Steun Sciencetalk STABILO Power - Viltstift - Tot 8 Weken Zonder Dop - Etui Met 30 Kleuren

STABILO Power - Viltstift - Tot 8 Weken Zonder Dop - Etui Met 30 Kleuren

Bekijk product

Steun Sciencetalk Nationale Keuze Cadeaukaart - 50 euro

Nationale Keuze Cadeaukaart - 50 euro

Bekijk product

Steun Sciencetalk Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Screenprotector - 2 stuks - Geschikt voor iPhone 15 / 15 Pro Tempered Glass - Extra Sterk – beschermglas

Bekijk product

Diesel Power

Zie msn als niets meer en niets minder dan een handig hulpmiddel. Niks verplicht kletsen gewoon wanneer je zin heb en wanneer je geen tijd/zin heb gebruik je 'm gwn niet. Overigens gebruik ik het alleen doordeweeks. Int weekend staat m'n computer eigenlijk altijd uit. Gsm daarentegen staat non-stop aan en daar stoor ik me nooit aan. Behalve als ik op vakantie ben. Dan gaat hij uit!
Weet wat je zegt... Maar zeg niet alles wat je weet

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “☕️ Sciencetalk café”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!