Puzzel Puzzels
haagsev
Artikelen: 0

Nero showtime essentials

ik heb de nieuwe nero (7 essentials) en daar zit Nero ShowTime Essentials in, maar als ik nu mijn email open (outlook) dan worden al mijn filmpjes via Nero ShowTime Essentials teken, maar kan het nieteens openen meer (ziet doorschijnende text) terwijl ik sommige filmpjes al eerder had en ze toen gewoon met windows media player kon afspelen.

Help, weet iemand dit op te lossen.

mvg,

haagsev

ads

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS3750i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Canon PIXMA TS3750i - All-In-One Inkjetprinter - Zwart

Bekijk product

Steun Sciencetalk Logitech MK235 - Draadloos Toetsenbord en Muis - QWERTY - Donkergrijs

Logitech MK235 - Draadloos Toetsenbord en Muis - QWERTY - Donkergrijs

Bekijk product

Steun Sciencetalk Sony PS5 DualSense Draadloze Controller - Wit

Sony PS5 DualSense Draadloze Controller - Wit

Bekijk product

Ruben01

Re: Nero showtime essentials

ik heb de nieuwe nero (7 essentials) en daar zit Nero ShowTime Essentials
Ik heb deze ook en heb nog geen enkel probleem gehad.

Is het een officiele versie ?

Het enige dat ik nu als oplossing zie is effe de software opnieuw installeren.

ads

Steun Sciencetalk Libelle Marjolein Bastin Agenda 2026 - één jaar lang genieten - Incl. handige ringband, elastiek en 8 ansichtkaarten

Libelle Marjolein Bastin Agenda 2026 - één jaar lang genieten - Incl. handige ringband, elastiek en 8 ansichtkaarten

Bekijk product

Steun Sciencetalk Double A Premium printpapier ft A4, 80 g, pak van 250 vel

Double A Premium printpapier ft A4, 80 g, pak van 250 vel

Bekijk product

Steun Sciencetalk Canon PIXMA TS4150i - All-in-One Inkjetprinter - Wit - Smartphone ready - Compact - Gebruiksvriendelijk

Canon PIXMA TS4150i - All-in-One Inkjetprinter - Wit - Smartphone ready - Compact - Gebruiksvriendelijk

Bekijk product

Scispace Scispace

Scispace is dé ai voor wetenschappers en onderzoekers. Ga naar SciSpace en profiteer van één van de beste ai's.

Scispace

zpidermen

Re: Nero showtime essentials

Open Verkenner, ga naar Extra - Mapopties - Bestandstypen. Zoek de extentie van de filmpjes die nu via Nero worden afgespeeld, en verwijder deze uit de lijst. Sluit Verkenner.

Als je nu Verkenner weer start en dubbelklikt op zo'n filmpje, krijg je een melding dat het bijbehorende programma niet gevonden kan worden. Browse naar het programma waarmee je dat filmpje voortaan wil openen (bijv. Media Player) en zet ook een vinkje bij de melding, dat je altijd dit programma wil gebruiken voor dit soort filmpjes.
Beter kaal als geen haar want een kip snurkt

Plaats een reactie

Je mail wordt niet openbaar getoond. Het wordt enkel gebruik voor contact of notificatie vanuit het beheer.

🗨️ Wat vind jij? Stel direct je vraag of geef je mening – zonder registratie. Je reactie zet het topic weer bovenaan bij 'Laatste posts' en trekt snel nieuwe reacties aan🔥. Mocht je als vaste bezoeker willen reageren, dan kun je je ook registreren.

Bevestig dat je geen robot bent door de volgende vragen te beantwoorden.

Noor heeft 10 knikkers. Ze verliest er 4 in het gras. Hoeveel heeft ze er nog?

Antwoord: (vul een getal in)

Er zitten 5 vogels op een hek. Twee vliegen weg. Hoeveel blijven er zitten?

Antwoord: (vul een getal in)

Terug naar “Informatica en programmeren”

Sciencetalk: Leer, deel of groei. Volg of geef een cursus op Sciencetalk!