Moderator: Rhiannon
Klopt, iedereen is nodig. De neurochirurg heeft alleen véél meer moeite gedaan dan de vuilnisman om te komen waar hij is en doet ook véél zwaarder werk.
Ik heb het alleen over het werk wat ze doen. Neurochirurg is uuiteraard een veel zwaarder en moeilijker te bereiken beroep dan vuilisman, die moeite mag beloond worden.de chirurg studeert langer en heeft veel meer verantwoordelijkheid, maar als de vuilnisman niet meer langs het ziekenhuis komt zal het niet lang duren vooraleer de chirurg geen weet meer blijft met al zijn afval en wordt hij bijgevolg technisch werkloos
en kijk,
ze kunnen niet eens zonder elkaar
waarom moeite doen om vooruit te komen in het leven? je hangt toch vast aan het nummertje uit je perfecte test.Snoocky schreef:Hierop voort bordurend:
stel je hebt inderdaad die perfecte test.
Dan krijgt iedereen een nummer en kan je aan de hand daarvan gelijk 'ingeschaald' worden op de juiste baan/school. Als je een wat lager nummer hebt, hoef je niet meer te proberen een 'hogere' baan te vinden, want je nummer is daarvoor te laag. En je weet gelijk waar je aan toe bent. Is dat niet een voordeel? (niet dat ik voor een perfecte test ben, hoor, ook al komt 'ie er echt niet).
tuurlijk, maar het is niet zo dat IQtesten zouden mogen bepalen wie wel of niet zou mogen studeren.Ik heb het alleen over het werk wat ze doen. Neurochirurg is uuiteraard een veel zwaarder en moeilijker te bereiken beroep dan vuilisman, die moeite mag beloond worden.
Doen ze dat dan?tuurlijk, maar het is niet zo dat IQtesten zouden mogen bepalen wie wel of niet zou mogen studeren.