Moderator: Rhiannon
Ik ben wel benieuwd wat je bedoeld met "alternatieve".zelf hou ik van rock, metal en aternatieve
Helaas niet...maar goed, dat wist jij natuurlijk al wel.21 juni in Podium Hoogeveen, tijdens de eerste avond van Trashfest (jou vast niet onbekend). Be there
Ik ben erachter gekomen dat ik in Engeland zit tijdens lowlands... dus dat moet ik weer missen..Lowlands zeker voor mij, maar pinkpop is dit jaar ook niet verkeerd. Alle goede namen van Lowlands vorig jaar komen naar pinkpop dit jaar.
I've noticed, jammer maar helaas....was ook bijna te mooi om waar te zijn (voor de rest: dan Converge op trashfest zou komen spelen, een hardcore-festival in Hoogeveen). Zal de programmeur ook wel van balen, maar ik heb hem er zelf nog niet over gehoord. (ons beider goed bekend, neem ik aan). Enig idee waarom Converge niet meer komt?ferry schreef:Helaas niet...maar goed, dat wist jij natuurlijk al wel.
Trouwens, Shelter als grondleggers van de Straight Edge? Nee, dat zou historisch gezien niet kloppen.
Hm, ik dacht dat ik al wel in deze topic zou hebben geantwoord, maar blijkbaar niet.
Verder luister ik veel verschillenden dingen, vandaag komen voorbij: Karate, Neurosis, Isis, Elliot Smith, Sufjan Stevens, Tori Amos, John Coltrane....
Over Converge: ik denk dat het prijskaartje iets te was voor dit festival.Lala schreef:I've noticed, jammer maar helaas....was ook bijna te mooi om waar te zijn (voor de rest: dan Converge op trashfest zou komen spelen, een hardcore-festival in Hoogeveen). Zal de programmeur ook wel van balen, maar ik heb hem er zelf nog niet over gehoord. (ons beider goed bekend, neem ik aan). Enig idee waarom Converge niet meer komt?
Verder denk ik dat Shelter 1 van de namen is geweest die het toegankelijker hebben gemaakt, het werd wat meer bekend bij een breder publiek, zonder mainstream te worden.
En hoe kom jij aan mijn winamp-playlist? Nouja, Elliot Smith en Sufjan Stevens heb ik dan niks van, maar wel muziek in die lijn... Momenteer luister ik veel Sparta, the Mars Volta, The Cooper Temple Clause en Spinvis.